Zglobne auto ljestve na okretnom postolju sa zglobnom rukom, jedinstvene su na tržištu.
Zglobne auto ljestve na okretnom postolju sa zglobnom rukom, jedinstvene su na tržištu. Nekoliko stotina jedinica već je uspješno na poslu. Zglobne ljestve prolaze do područja spašavanja, gdje standardne auto ljestve ne mogu dosegnuti.
Prednosti i posebnosti M32L-AT auto ljestve:
Potpuno automatska zglobna auto ljestva M32L-AT s kombiniranim, istodobnim pomicanjem prema DIN EN 14043. Ljestve s 5 odjeljaka s aktivnim prigušivanjem oscilacija CS (stabilizirano putem računala) i dodatnim teleskopskim presjekom, osiguravaju promjenjivu dubinu prodora do 4,7 m. Dolazi sa sigurnosnim sustavom priključka VARIO. Kutne ljestve s automatskim samoniveliranjem osiguravaju bočni nagib do 17,6%. Magirus M32L-AT auto ljestvom je vrlo lako sigurno upravljati zahvaljujući prikazima na zaslonu i računalnom praćenju.
Na košari za spašavanje sa centralno postavljenim upravljačkim postoljem, nalaze se vrata dizajnirana prema iskustvu iz prakse.
- Šasija: 16 tona (npr. IVECO MAGIRUS EuroCargo 160 E 30 4x2) ili slična šasija drugih proizvođača. Dostupno i na šasijama niske razine.
- Snaga motora: 220 kW / 299 KS
- Međuosovinski razmak: 4.815 mm
- Kabina + sjedala: kompletna čelična konstrukcija, 1 + 2
- Bruto težina vozila: 15.000 / 16.000 kg
Superstruktura:
- Visina spašavanja: 30.5 m
- Radna visina: 32 m
- Spasilačka košara RC300: 3 osobe
Dodatne opcije:
- Košara za spašavanje RC400 s monitorom
- Autopilot: kontrola memorije, automatski položaj ljestve tijekom mirovanja
- Daljinski dijagnostički sustav
- Termalni prikaz slike / kamera sa prikazom u realnom vremenu u košari za spašavanje
- Okretni uređaj za nosila nosivosti do 200 kg
- Uređaj za dizanje na donjem dijelu ljestvi, do 4.000 kg
- Ručni ili električni monitor za nadzor vode, montiran ili trajno integriran
- Uređaj za spuštanje u košari za spašavanje
- Sklopivo sjedalo u košari RC400
- Napajanje za struju u košari i dodatno osvjetljenje
Vatrogasna auto ljestva Magirus M32L-AT nudi mnoštvo dodatnih mogućnosti. Na raspolaganju je širok spektar dodatne opreme i opcija. Kontaktirajte nas za dodatne informacije i za sva pitanja stojimo Vam na raspolaganju.
Kako mogu poslati upit o proizvodu?
Upit o svakom proizvodu možete poslati na način da pored proizvoda ispunite formu za slanje upita. Forma za upit se nalazi ispod opisa proizvoda i tehničkih specifikacija u izborniku pod nazivom "Pošaljite upit o proizvodu". Klikom miša na znak + otvara Vam se forma za upit u kojoj ispunite podatke koje tražimo od Vas kao kupca. U polju "Poruka" možete napisati dodatne informacije koje Vas interesiraju i jednostavno poslati upit klikom miša na polje "Pošalji".
Tom radnjom Vaš je upit poslan na našu e-mail adresu i naši komercijalni referenti će Vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku.
Kako poslati upit za više proizvoda?
Ako imate popis opreme koji sadrži više proizvoda, pošaljite nam upit na način da sve proizvode prvo smjestite u košaricu. Pored svake fotografije proizvoda, ispod naslova i kratkog opisa proizvoda se nalazi izbornik za stavljanje više proizvoda u košaricu. Prije postavljanja proizvoda u košaricu možete odabrati i željenu količinu istog proizvoda.
Nakon što ste odabrali odgovarajuću količinu, mišem kliknite na polje "Dodaj u košaricu". U desnom gornjem kutu Vašeg ekrana pojaviti će se prozor u kojem ćete vidjeti obavijest "Uspješno dodano u košaricu". Tom radnjom smjestili ste proizvod u košaricu i možete nastaviti sa odabirom drugih proizvoda na našem Web katalogu.
Kada ste skupili sve proizvode u košaricu za koje želite poslati upit, kod glavnog izbornika (gornji desni kut Vašeg ekrana) kliknete na polje pod nazivom "Košarica". Istovremeno možete vidjeti i broj proizvoda koje ste postavili u Vašu košaricu. U košarici dodatno možete promijeniti količine proizvoda ili ukloniti proizvod koji Vam nije potreban.
Upit za ponudu šaljete na način da ispunite podatke koje tražimo od Vas kao kupca u formi za upit. U polju "Poruka" možete napisati dodatne informacije koje Vas interesiraju i jednostavno poslati upit klikom miša na polje "Pošalji".
Kako mogu platiti proizvod?
Proizvode iz našeg Web kataloga možete uplatiti nakon primljene ponude iz našeg odjela prodaje. Na našoj ponudi se nalaze svi potrebni podaci za plaćanje: cijena proizvoda (bez PDV-a), broj računa za uplatu i naziv tvrtke i adresa. Ponudu možete uplatiti putem internetskog bankarstva ili općom uplatnicom u najbližem poštanskom uredu.
Maloprodaja
U našim prodajnim centrima proizvod možete kupiti i preuzeti osobno. Nudimo Vam načine plaćanja putem kartica (Maestro ili Visa) i gotovinsko plaćanje.
Isporuka i dostava proizvoda?
Sve naše proizvode možete preuzeti osobno u našim prodajnim centrima diljem Republike Hrvatske: Zagreb, Split, Osijek i Rijeka. Za područje Bosne i Hercegovine sve proizvode možete preuzeti u poslovnom centru u Banjoj Luci.
Dostavu proizvoda vršimo prema dogovoru. Proizvode je moguće u najkraćem mogućem roku poslati na Vašu adresu putem dostavnih službi (GLS, HP Express, Lagermax) ili možete sami organizirati prijevoz. Za sve navedene načine isporuke naplaćuje se dodatna poštarina prema važećem cjeniku, čiji je iznos unaprijed naveden na ponudi uz proizvod.
Dostava proizvoda na Vašu adresu putem dostavnih službi iznosi 2 - 3 radna dana, a za otoke unutar 5 - 7 radnih dana. Navedene opcije i rokovi dostave vrijede za područje Republike Hrvatske, za inozemstvo isključivo prema dogovoru.
Što ako proizvod ima nedostatak?
Ako proizvod koji ste zaprimili ima nedostatak ili je oštećen, molimo da nas kontaktirate putem naše e-mail adrese [email protected] ili nazovite u najbliži prodajni centar "Vatroprometa" u kojem ste izvršili narudžbu. Nakon pregleda vraćenog proizvoda obavijestiti ćemo Vas o daljnjim koracima.
Može li se izvršiti zamjena proizvoda?
Zamjena proizvoda moguća je za sve proizvode unutar 14 radnih dana od primitka pošiljke. Zahtjev za zamjenom proizvoda potrebno je poslati zajedno s proizvodom na adresu sa koje ste primili pošiljku (navedena na pošiljci).