Magirus
Svaki veliki razvoj započinje vizijom.
Svaki veliki razvoj započinje vizijom.
Prije 150 godina Ulmski vatrogasac Conrad Dietrich Magirus imao je samo jedan cilj: učiniti život sigurnijim za sebe i svoje drugove i olakšati reagiranje na izvanredne situacije. Razvio je "Ulm ljestve", produžne ljestve na dva kotača, visine penjanja do 14 metara. Ljestve su prava revolucija. Po prvi put se može popesti na samostojeće ljestve i mogu se pomicati kada se produže. Ova tehnološka revolucija osvaja zlatnu medalju na Bečkom svjetskom sajmu i počinje osvajati međunarodnu scenu. Ime Conrad Dietrich Magirus stječe svjetsku reputaciju.
Magirus postaje sinonim za inovaciju.
Od "Dizalica s patentom", koja se podiže i proširuje pomoću vitla, do konjske crpke za naftu i motore, sve do prve samohodne električne ljestve s okretnim postoljem, ponovno Magirus i njegovo poduzeće za vatrogasnu opremu privlači pažnju revolucionarnim novim izumima. Od 1870. do 1895. proizvodi poduzeća osvajaju oko 50 zlatnih, srebrnih i brončanih medalja.
Rast pod novim vodstvom.
Kao osnivač Conrad Dietrich umire u dobi od 70 godina 26. lipnja 1895. Njegova tri sina preuzimaju kormilo u poduzeću i nastavljaju životni rad. Već na prijelazu stoljeća, oko 300 zaposlenika radi za Vereinigte Feuerwehrgerätefabrik GmbH (Ujedinjena tvornica vatrogasne opreme). Godine 1921. lagana crpka na šasiji od 1,5 tone, takozvani "Bayernspritze" ("bavarski pumpar"), izlazi iz radionica u ulmskom kvartu Söflingen. Uskoro slijede najraniji prethodnici pumpnog spremnika koji se nazivaju "vodeni vagon". 1925. godine poduzeće se pojavljuje s novim logotipom tvrtke: "M" s čuvenom kulom Ulmske katedrale.
Inovacija iz tradicije.
Magirus zadržava put prema širenju, a jedna inovacija slijedi sljedeću. Prije proslave 100-godišnjice poduzeća, Magirus predstavlja prvu na svijetu zavarenu čeličnu ljestvu za petodijelne okretne ljestve visine 34,8 metara, najvišu okretnu ljestvu na svijetu s 52 + 2 metra visine penjanja i dizalom kao i prvu vatrogasna crpku sa zračnim hlađenim industrijskim VW motorom proizvedenu u serijskoj proizvodnji. U 1980-im su sve ljestve za okretne platforme opremljene računalnom nadziranim sigurnosnim sustavom CC, a nadogradnje vatrogasnih vozila omogućuju maksimalnu fleksibilnost tehnologijom AluFire.
Na sajmu INTERSCHUTZ '94 Magirus je ponovno postavio novi standard i predstavio prve zglobne ljestve na svijetu, omogućujući precizan rad čak i u najužim uličicama. Magirus je 2000. godine izazvao senzaciju s prvom okretnom zglobnom ljestvom sa CS (računalno stabiliziranom) tehnologijom. Zglobna tehnologija okretnih ljestvi poboljšana je u 2010. godini, tako da uključuje inovativnu ljestvu s jednim produžetkom, koja je u 2012. poslužila kao osnova za 42-metarske zglobne ljestve, najviše na svijetu!