Filter otpadne vode DeconFilter™ Pro S
Savršena nadopuna Solo Rescue i DeconWasher Pro S uređajima, smanjuje kancerogene tvari iz otpadne vode.
Optimizirana tehnologija filtriranja
DeconFilter Pro S fokusiran je na ekstrakciju i smanjenje količine kancerogenih PAH spojeva u otpadnoj vodi Solo Rescue i DeconWasher Pro S uređaja. Tijekom testiranja u vatrogasnoj postrojbi i ustanovi za obuku vatrogasaca u južnoj Švedskoj, uzorci otpadne vode uzeti su iz dekontaminacijskog uređaja za pranje Solo Rescue nakon nekoliko vježbi obuke i operacija spašavanja.
Zatim su poslani u vanjski laboratorij treće strane na testiranje. Ispitivanja su provedena kako bi se posebno promatralo smanjenje skupine od 16 PAH-ova koji se smatraju zagađivačima visokog prioriteta. Ovih 16 tvari opasnost su za okoliš zbog svoje potencijalne toksičnosti kod ljudi i drugih organizama te njihovu rasprostranjenost i postojanost u okolišu. Nekoliko PAH tvari su vjerojatni ili poznati kao karcinogene. Rezultat je pokazao da je iznos od 16 PAH tvari smanjen do 98%.
Kako bismo postigli ove rezultate, koristimo višestupanjsko prilagođeno filtriranje, uključujući filtar za dlačice, filtre za
čestice i filter s aktivnim ugljenom. To nam omogućuje hvatanje čestica različitih vrsta i veličina i sprječava njihovo ispiranje u odvod.
Savršena nadopuna Solo Rescue® i DeconWasher™ Pro S uređajima
DeconFilter™ Pro S razvijen je za besprijekoran rad sa Solo Rescue i DeconWasher™ Pro S uređajima. Savršeno pristaje na desnu stranu strojeva i povećava širinu za otprilike 30 cm. Za Solo Rescue, dolazi opremljen s posebno dizajniranim priključkom koji pričvršćujete izravno na odvod na Solo Rescue Decon Washer, i ima kapacitet za povezivanje do tri Solo Rescue uređaja na svaki sustav filtera. Također je moguće montirati sustav filtera na zid radi praktičnosti.
Sigurno i jednostavno održavanje filtera
Kako bi se osigurala učinkovitost sustava filtera, preporučujemo zamjenu kompleta filtera četiri puta godišnje. Međutim, ovisno o vrsti požara i koliko često se mijenja voda u uređaju, životni vijek filtera može varirati. Kako bismo zamjenu filtera učinili što lakšom, odabrali smo otvoreni dizajn koji vam omogućuje da lako dosegnete filterske uloške na bočnoj strani uređaja. Jednostavno zamijenite stare filtere novima iz našeg kompleta za zamjenu filtera.
Optimizirani proces čišćenja zahtijeva optimizirani sustav filtriranja
Kada smo prvi puta razvili dekontaminacijski uređaj Solo Rescue, cilj nam je bio razviti rješenje za dekontaminaciju koje bi moglo pomoći u smanjenju izloženosti vatrogasaca karcinogenim i drugim opasnim tvarima na brz, jednostavan i siguran način. Na kraju smo obavili odličan posao i naši su uređaji sada isporučeni diljem svijeta u zemlje na četiri različita kontinenta. Međutim, optimizirani proces čišćenja ne znači da je naš posao završen. Kontaminiranu vodu također treba zbrinuti nakon pranja i zato smo razvili DeconFilter™ Pro S.
Dugotrajna izloženost dovodi do veće opasnosti od pojave raka
Nekoliko studija (kao što je LeMasters Meta-Analysis, NIOSH Studyii i Nordic Studyiii), sve su pokazale da su vatrogasci izloženi povećanom riziku od dijagnoze i smrti od određenih vrsta raka. Daljnje studije su otkrile da je izloženost kože PAH česticama jedan od razloga za to. Prilikom pranja kontaminirane opreme u našim uređajima za čišćenje one će izvući čestice PAH-a koje uzrokuju rak s površine opreme u spremnik za pranje, čime se osigurava minimalna izloženost kože i dišnog sustava. To dovodi do sigurnijeg radnog okruženja za vatrogasce. Međutim, moramo se pobrinuti i za onečišćenu vodu nakon završetka pranja.
Što se događa s kontaminiranom vodom?
Najčešće rješenje za zbrinjavanje onečišćene vode danas, bilo da je riječ o ručnom pranju ili korištenju dekontaminacijskog uređaja, je puštanje te vode u odvod gdje će na kraju završiti u lokalnom postrojenju za pročišćavanje otpadnih voda. Međutim, većina postrojenja za pročišćavanje otpadnih voda nema specificiran postupak ekstrakcije kancerogenih čestica (PAH), što će na kraju dovesti do onečišćenja okoliša i ekosustava.
Zbog toksične prirode ovih kemijskih spojeva, odlučili smo da ovo nije dovoljno dobro. Iako je naš primarni fokus poboljšati zdravlje vatrogasaca i pomoći im da izbjegnu otrovne kemikalije, nismo mogli zanemariti negativne neizravne učinke koje onečišćena otpadna voda može imati na lokalni okoliš te smo odlučili poduzeti nešto po tom pitanju. Rješenje koje smo smislili bio je DeconFilter™ Pro S
Kako mogu poslati upit o proizvodu?
Upit o svakom proizvodu možete poslati na način da pored proizvoda ispunite formu za slanje upita. Forma za upit se nalazi ispod opisa proizvoda i tehničkih specifikacija u izborniku pod nazivom "Pošaljite upit o proizvodu". Klikom miša na znak + otvara Vam se forma za upit u kojoj ispunite podatke koje tražimo od Vas kao kupca. U polju "Poruka" možete napisati dodatne informacije koje Vas interesiraju i jednostavno poslati upit klikom miša na polje "Pošalji".
Tom radnjom Vaš je upit poslan na našu e-mail adresu i naši komercijalni referenti će Vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku.
Kako poslati upit za više proizvoda?
Ako imate popis opreme koji sadrži više proizvoda, pošaljite nam upit na način da sve proizvode prvo smjestite u košaricu. Pored svake fotografije proizvoda, ispod naslova i kratkog opisa proizvoda se nalazi izbornik za stavljanje više proizvoda u košaricu. Prije postavljanja proizvoda u košaricu možete odabrati i željenu količinu istog proizvoda.
Nakon što ste odabrali odgovarajuću količinu, mišem kliknite na polje "Dodaj u košaricu". U desnom gornjem kutu Vašeg ekrana pojaviti će se prozor u kojem ćete vidjeti obavijest "Uspješno dodano u košaricu". Tom radnjom smjestili ste proizvod u košaricu i možete nastaviti sa odabirom drugih proizvoda na našem Web katalogu.
Kada ste skupili sve proizvode u košaricu za koje želite poslati upit, kod glavnog izbornika (gornji desni kut Vašeg ekrana) kliknete na polje pod nazivom "Košarica". Istovremeno možete vidjeti i broj proizvoda koje ste postavili u Vašu košaricu. U košarici dodatno možete promijeniti količine proizvoda ili ukloniti proizvod koji Vam nije potreban.
Upit za ponudu šaljete na način da ispunite podatke koje tražimo od Vas kao kupca u formi za upit. U polju "Poruka" možete napisati dodatne informacije koje Vas interesiraju i jednostavno poslati upit klikom miša na polje "Pošalji".
Kako mogu platiti proizvod?
Proizvode iz našeg Web kataloga možete uplatiti nakon primljene ponude iz našeg odjela prodaje. Na našoj ponudi se nalaze svi potrebni podaci za plaćanje: cijena proizvoda (bez PDV-a), broj računa za uplatu i naziv tvrtke i adresa. Ponudu možete uplatiti putem internetskog bankarstva ili općom uplatnicom u najbližem poštanskom uredu.
Maloprodaja
U našim prodajnim centrima proizvod možete kupiti i preuzeti osobno. Nudimo Vam načine plaćanja putem kartica (Maestro ili Visa) i gotovinsko plaćanje.
Isporuka i dostava proizvoda?
Sve naše proizvode možete preuzeti osobno u našim prodajnim centrima diljem Republike Hrvatske: Zagreb, Split, Osijek i Rijeka. Za područje Bosne i Hercegovine sve proizvode možete preuzeti u poslovnom centru u Banjoj Luci.
Dostavu proizvoda vršimo prema dogovoru. Proizvode je moguće u najkraćem mogućem roku poslati na Vašu adresu putem dostavnih službi (GLS, HP Express, Lagermax) ili možete sami organizirati prijevoz. Za sve navedene načine isporuke naplaćuje se dodatna poštarina prema važećem cjeniku, čiji je iznos unaprijed naveden na ponudi uz proizvod.
Dostava proizvoda na Vašu adresu putem dostavnih službi iznosi 2 - 3 radna dana, a za otoke unutar 5 - 7 radnih dana. Navedene opcije i rokovi dostave vrijede za područje Republike Hrvatske, za inozemstvo isključivo prema dogovoru.
Što ako proizvod ima nedostatak?
Ako proizvod koji ste zaprimili ima nedostatak ili je oštećen, molimo da nas kontaktirate putem naše e-mail adrese [email protected] ili nazovite u najbliži prodajni centar "Vatroprometa" u kojem ste izvršili narudžbu. Nakon pregleda vraćenog proizvoda obavijestiti ćemo Vas o daljnjim koracima.
Može li se izvršiti zamjena proizvoda?
Zamjena proizvoda moguća je za sve proizvode unutar 14 radnih dana od primitka pošiljke. Zahtjev za zamjenom proizvoda potrebno je poslati zajedno s proizvodom na adresu sa koje ste primili pošiljku (navedena na pošiljci).