Čista i dekontaminirana oprema u svega nekoliko minuta. Jednostavno, efikasno i brzo.
KONTAMINIRANA OPREMA - PRIJETNJA ZA ZDRAVLJE
Dišni aparati i zaštitna oprema predstavljaju životno osiguranje vatrogasaca u njihovom svakodnevnom poslu spašavanja života. Prilikom intervencija dolazi do apsorpcije čestica čađe i zapaljivih plinova koji kontaminiraju zaštitnu opremu te za vatrogasce predstavljaju zdravsteni rizik. Zbog toga je važno voditi očisiti i dekontaminirati opremu odmah nakon povratka u potrojbu.
RUČNO ČIŠĆENJE IZISKUJE PUNO VREMENA, RADA I PRESTAVLJA RIZIK ZA ZDRAVLJE
Ručno čišćenje opreme oduzima puno vremena (oko 30 minuta po kompletu) te nije prva stvar koju poželite raditi nakon povratka sa zahtjevne intervencije. Ručno čišćenje također implicira ponovnu izloženost čađi, zapaljivim plinovima i toksinima gdje su vatrogasci u praksi u potpunosti izloženi.
Istraživanja su pokazala da upravo vatrogasci imaju najveću sklonost oboljevanja od karcinoma nakon izloženosti u dužem vremenskom razdoblju u odnosu na ostale hitne službe. Uspostava kontrolirane procedure zbrinjavanja kontaminirane opreme na prihvatljiv i pogodan način, jedan je od načina smanjivanja rizika od oboljevanja.
SOLO RESCUE® - ČISTA OPREMA U PAR MINUTA
Solo Rescue® čisti i dekontaminira sve materijale (čelik, kompozit, gumu, plastiku, tkaninu, kožu itd.) od ostataka zapaljivih plinova, čađe i toksina u svega nekoliko minuta unutar zatvorenog sustava (komore).
POBOLJŠANA RADNA OKOLINA I SKRAĆENO VRIJEME KONTAKTA
Solo Rescue nudi brzou, jednostavnu i sigurnu metodu ćišćenja zaštitne opreme unutar uređaja. Ovaj ergonosmki proces čišćenja minimizira kontakt sa kontaminiranom opremom. Solo Rescue odrađuje ovaj zahtjevan posao umjesto Vas. Ovaj pristup značajno poboljšava uvjete rada zaposlenika u hitnim službama.
DIZAJN U SURADNJI SA ŠVEDSKIM HITNIM SLUŽBAMA
Ovaj sustav je rezultat dugogodišnje suradnje sa Švedskim hitnim služabama kako bi se zadovoljile potrebe čišćenja i dekontaminacije opreme na najbolji mogući način Solo Rescue čini unutrašnjost izrađena nehrđajućeg čelika visoke čvrstoće sa raznim dodacima za čišćenje dišnih aparata, rukavica, čizama i kaciga.
KOMPAKTNOST, JEDNOSTAVNOST I EFIKASNOST
Uređaj se uklapa u površinu manju od 1 m2. Solo Rescue je kompaktan uređaj koji se otvara pomoću donjih izvlačnih vrata koja ujedno služe za punjenje uređaja. Uređaj zauzima manje 1 m2 prostora za rad. Zatvoreni proces čišćenja Cijeli proces čišćenja se provodi unutar uređaja te se time osigurava minimalan kontakt operatera sa opremom. Dva programa pranja Oprema je očišćena u svega nekoliko minuta. Odaberite 3-minutni ciklus za pranje rukavica i kaciga ili 8-minutni ciklus za pranje kompletnog dišnog aparata. “Čista i dekontaminirana oprema u svega nekoliko minuta”.
Sve što Vam je potrebno za pranje dišnih aparata, uključeno je u standardni paket Solo Rescue® uređaja. Košara za opremu sa nastavcima za raznu opremu koristi se prilikom svakog pranja. Držači za dišne aparate su postavljeni u sredinu košare, dok su držači za rukavice, čizme i kacige o postavljeni sa strane košare.
Tehnička specifikacija | Standardni priključak za hladnu vodu 3-ph/400/415 V/50Hz - ostale verzije dostupne na upit |
Dužina programa pranja | 3 min - rukavice/kacige/čizme 8 min - dišni aparati (komplet sa bocom) |
Uobičajen kapacitet u jednom satu uključujući punjenje i pražnjenje uređaja |
14 SBA* ili do 60 kaciga, ili do 120 pari rukavica, ili 40 pari čizama |
Temperatura pranja | 30-60 °C |
Voda | 3-10 °dH |
Tlak vode u perilici | 1 - 6 bara |
Vanjske dimenzije (mm) VxŠxD | 1744 (otvoren 2084) x 1025 x 887 (otvoren 1316) |
Maksimalna snaga | 16,5 kW |
Osigurač | 32 A |
* jednostruki ili dvostruki cilindar, sa ili bez maske
Kako mogu poslati upit o proizvodu?
Upit o svakom proizvodu možete poslati na način da pored proizvoda ispunite formu za slanje upita. Forma za upit se nalazi ispod opisa proizvoda i tehničkih specifikacija u izborniku pod nazivom "Pošaljite upit o proizvodu". Klikom miša na znak + otvara Vam se forma za upit u kojoj ispunite podatke koje tražimo od Vas kao kupca. U polju "Poruka" možete napisati dodatne informacije koje Vas interesiraju i jednostavno poslati upit klikom miša na polje "Pošalji".
Tom radnjom Vaš je upit poslan na našu e-mail adresu i naši komercijalni referenti će Vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku.
Kako poslati upit za više proizvoda?
Ako imate popis opreme koji sadrži više proizvoda, pošaljite nam upit na način da sve proizvode prvo smjestite u košaricu. Pored svake fotografije proizvoda, ispod naslova i kratkog opisa proizvoda se nalazi izbornik za stavljanje više proizvoda u košaricu. Prije postavljanja proizvoda u košaricu možete odabrati i željenu količinu istog proizvoda.
Nakon što ste odabrali odgovarajuću količinu, mišem kliknite na polje "Dodaj u košaricu". U desnom gornjem kutu Vašeg ekrana pojaviti će se prozor u kojem ćete vidjeti obavijest "Uspješno dodano u košaricu". Tom radnjom smjestili ste proizvod u košaricu i možete nastaviti sa odabirom drugih proizvoda na našem Web katalogu.
Kada ste skupili sve proizvode u košaricu za koje želite poslati upit, kod glavnog izbornika (gornji desni kut Vašeg ekrana) kliknete na polje pod nazivom "Košarica". Istovremeno možete vidjeti i broj proizvoda koje ste postavili u Vašu košaricu. U košarici dodatno možete promijeniti količine proizvoda ili ukloniti proizvod koji Vam nije potreban.
Upit za ponudu šaljete na način da ispunite podatke koje tražimo od Vas kao kupca u formi za upit. U polju "Poruka" možete napisati dodatne informacije koje Vas interesiraju i jednostavno poslati upit klikom miša na polje "Pošalji".
Kako mogu platiti proizvod?
Proizvode iz našeg Web kataloga možete uplatiti nakon primljene ponude iz našeg odjela prodaje. Na našoj ponudi se nalaze svi potrebni podaci za plaćanje: cijena proizvoda (bez PDV-a), broj računa za uplatu i naziv tvrtke i adresa. Ponudu možete uplatiti putem internetskog bankarstva ili općom uplatnicom u najbližem poštanskom uredu.
Maloprodaja
U našim prodajnim centrima proizvod možete kupiti i preuzeti osobno. Nudimo Vam načine plaćanja putem kartica (Maestro ili Visa) i gotovinsko plaćanje.
Isporuka i dostava proizvoda?
Sve naše proizvode možete preuzeti osobno u našim prodajnim centrima diljem Republike Hrvatske: Zagreb, Split, Osijek i Rijeka. Za područje Bosne i Hercegovine sve proizvode možete preuzeti u poslovnom centru u Banjoj Luci.
Dostavu proizvoda vršimo prema dogovoru. Proizvode je moguće u najkraćem mogućem roku poslati na Vašu adresu putem dostavnih službi (GLS, HP Express, Lagermax) ili možete sami organizirati prijevoz. Za sve navedene načine isporuke naplaćuje se dodatna poštarina prema važećem cjeniku, čiji je iznos unaprijed naveden na ponudi uz proizvod.
Dostava proizvoda na Vašu adresu putem dostavnih službi iznosi 2 - 3 radna dana, a za otoke unutar 5 - 7 radnih dana. Navedene opcije i rokovi dostave vrijede za područje Republike Hrvatske, za inozemstvo isključivo prema dogovoru.
Što ako proizvod ima nedostatak?
Ako proizvod koji ste zaprimili ima nedostatak ili je oštećen, molimo da nas kontaktirate putem naše e-mail adrese [email protected] ili nazovite u najbliži prodajni centar "Vatroprometa" u kojem ste izvršili narudžbu. Nakon pregleda vraćenog proizvoda obavijestiti ćemo Vas o daljnjim koracima.
Može li se izvršiti zamjena proizvoda?
Zamjena proizvoda moguća je za sve proizvode unutar 14 radnih dana od primitka pošiljke. Zahtjev za zamjenom proizvoda potrebno je poslati zajedno s proizvodom na adresu sa koje ste primili pošiljku (navedena na pošiljci).