VM Footwear
Tvrtka koja se bavi razvojem, uvozom i distribucijom osobne zaštitne opreme još od 2003 godine.
VM Footwear s.r.o. je osnovan 2003. godine sa 100% češkim kapitalom. Od svog osnutka tvrtka se bavi razvojem, uvozom i distribucijom osobne zaštitne opreme.
Prodaja širokog asortimana, visoko specijalizirane kolekcije radne, zaštitne i outdoor obuće te radnih rukavica, odvija se isključivo preko regionalnih trgovačkih partnera – distributera na cijelom području Češke i Slovačke. Jedna od glavnih vizija tvrtke je donositi uvijek nešto novo i inovativno, s izvanrednom kvalitativnom vrijednošću zahvaljujući čemu je tvrtka postala prvi izbor zadovoljnih kupaca u mnogim područjima.
Povijest tvrtke VM Footwear:
- 2003 - osnivanje tvrtke, logistički servis raznih roba
- 2004 - uvoz i prodaja materijala za obuću i radnih rukavica, osnove razvoja i distribucije radne obuće
- 2005. - proširenje uvoza i prodaje nove kolekcije radne i zaštitne obuće pod vlastitom robnom markom VM
- 2006 - uvoz i prodaja šire kolekcije industrijske zaštitne obuće
- 2007 - izgradnja distribucijskih kanala, proširenje kolekcije radne obuće u Češkoj
- 2008. - proširenje izvozne prodaje - izgradnja prodajne mreže u Slovačkoj
- 2009 - jačanje pozicije na oba tržišta, postupno širenje kolekcije
- 2010 - razvoj nove kolekcije outdoor obuće
- 2011. - 2013. - jačanje pozicije na oba tržišta, razvoj i širenje specijalne obuće, ESD obuće, Anticut obuće itd.
- 2014. - stabilizacija prodajnog tima, stabilizacija rasta
- 2015. - 2016. - razvoj izvoznih aktivnosti u zemlje: Poljska, Bugarska, Rumunjska, Litva
Strategija tvrtke:
Strategija tvrtke VM Footwear uglavnom se sastoji od razvoja i specijalizacije proizvoda. Naglasak je stavljen na maksimalnu različitost proizvodnih linija koje uvijek donose nove proizvode. Veliki naglasak stavljamo na maksimalnu uslugu u odnosu prema korisniku.
Do kvalitete u proizvodnji i samih proizvoda se dolazi na četiri sljedeća načina:
1. visoki tehnički standard što u slučaju prodanih proizvoda znači njihovu nadstandardnu kvalitetu kao što su: antistatička obuća ESD u posebnim prostorijama, posebne cipele protiv posjekotina, nemetalne cipele, visoke protuklizne cipele, cipele za varioce itd.
2. visoka kvaliteta – uključuje druge proizvode s višom dodanom vrijednošću u obliku korištenih čisto prirodnih materijala veće kvalitete i debljine nego kod komercijalno dostupnih proizvoda itd.
3. visoka usluga i standard naknadne usluge – naglasak je na osobnom kontaktu, izgradnji partnerstva temeljenih na povjerenju, nadstandardnoj VIP skrbi, isporukama na vrijeme i točno na vrijeme, besplatnim uzorcima i promotivnim materijalima, informacijama o zalihama u mreži itd.
4. način ponude ”više vrijednosti za cijenu usporedivu s konkurencijom” – tj. maksimalna podrška i promocija vlastitih proizvoda putem dodane vrijednosti u svakom slučaju, npr. maksimalni asortiman veličina, bolja uporabna svojstva, duža jamstvena razdoblja itd.
Vizija/misija
Jedna od glavnih vizija tvrtke VM Footwear s.r.o. je donositi uvijek nešto novo i inovativno, iznimne kvalitativne vrijednosti zahvaljujući čemu je tvrtka postala prirodan prvi izbor zadovoljnih kupaca u svijetu. Inovativnost se primjenjuje ne samo u traženju i razvoju novih serija proizvoda, već i u pristupu radu i pristupu ocjenjivanju svojih zaposlenika.
Iza svega što radimo mogu se pronaći vrijednosti ove tvrtke, a svakodnevne aktivnosti slijede definirana načela tvrtke. Tri su osnovna:
- Kvaliteta koju kupci počinju smatrati jednim od glavnih odlučujućih čimbenika zahvaljujući kojima uspješnost tvrtke stalno raste
- Vrhunske korisničke usluge uz pomoć kojih nastojimo u najvećoj mjeri zadovoljiti njihove potrebe
- Zadovoljstvo zaposlenika koji mogu biti ponosni što su dio tvrtke
Strategija tvrtke VM Footwear uglavnom se sastoji u diferencijaciji i specijalizaciji proizvoda. Naglasak je stavljen na maksimalnu diferencijaciju proizvodnih linija koja uvijek donosi nešto novo i novost natprosječne kvalitativne vrijednosti. Veliki naglasak stavljamo na maksimalnu uslugu u odnosu prema korisniku.
Osim samih proizvoda, tvrtka pruža cjelovitu logističku uslugu (uvoz) robe od vrata do vrata, koja se sastoji od cjelovite logističke usluge kupcima. U praktičnom smislu, to je poslovna i logistička djelatnost koja nudi kompletnu logističku uslugu kupcu, uključujući: odabir robe na Dalekom istoku, osiguranje kvalitete na mjestu proizvodnje, organizaciju pomorskog i kopnenog transporta, carinjenje, špediciju. i dostava do skladišta kupca, vanjske usluge.