BAUER sustavi za pohranu zraka pod visokim tlakom - bitne komponente vašeg sustava.
Ispravno dimenzioniran (skladišni) spremnik jedan je od najvažnijih sastavnica cijelog sustava.
- Umanjit će fluktuacije tlaka kada se troše velike količine zraka i minimizirati broj ciklusa uključivanja / isključivanja kompresora pružanjem ispravnog kapaciteta skladištenja.
- Za kompresore visokog pritiska imajte na umu da je krajnji separator kompresora i spremnika dimenzioniran samo za određeni broj ciklusa opterećenja, to jest: što je manje ciklusa uključivanja kompresora, to je duži radni vijek ovih komponenti.
Da bi se optimizirao rad jedinice i maksimalizirao radni vijek krajnjeg separatora na temelju broja dopuštenih ciklusa opterećenja, rad kompresora treba regulirati tako da ne postoji više od 4 ciklusa svaki sat.
Ograničivanje ciklusa pokretanja / zaustavljanja i ciklusa opterećenja
Kako pravilno odabrati veličinu sustava za pohranu, kako bi ograničili broj ciklusa pokretanja / zaustavljanja i ciklusa učitavanja?
Veličina skladišnog sustava određena je sljedećim čimbenicima:
- Slobodna dostava zraka (l / min) kompresora
- Potrošnja zraka u predmetnoj aplikaciji
- Razlika tlaka između pokretanja i zaustavljanja (histereza)
Pojednostavljena formula za konfiguraciju visokotlačnog sustava za pohranu temeljen na 4 ciklusa opterećenja / sat:
V(l) |
= |
Vk × 4
|
Vk (l/min) | = | Brzina isporuke kompresora u litrama po minuti |
---|---|---|
V(l) | = | Volumen skladištenja u litrama (volumen vode) |
Δ p (bar) | = | Razlika pritiska u startu / stop (histereza) bar |
Preporučujemo razliku tlaka (Δ p) od max. 60 bara. TÜV odobrenje ni na koji način nije ugroženo do ove postavke. Podešavanje razlike u tlaku je veće nego što će ograničiti broj operacija punjenja cilindra. Također možete optimizirati punjenje kompozitnih cilindara!
Naši tlačni spremnici u skladu su s Europskom direktivom za opremu pod tlakom (PED) 2014/68 / EU i dizajnirani su za stacionarnu primjenu. Ako naiđete na problem s odabirom idealnog sustava za pohranu za vaše potrebe punjenja, obratite se BAUER KOMPRESSOREN GmbH ili nekom od naših partnera / distributera.
Kako mogu poslati upit o proizvodu?
Upit o svakom proizvodu možete poslati na način da pored proizvoda ispunite formu za slanje upita. Forma za upit se nalazi ispod opisa proizvoda i tehničkih specifikacija u izborniku pod nazivom "Pošaljite upit o proizvodu". Klikom miša na znak + otvara Vam se forma za upit u kojoj ispunite podatke koje tražimo od Vas kao kupca. U polju "Poruka" možete napisati dodatne informacije koje Vas interesiraju i jednostavno poslati upit klikom miša na polje "Pošalji".
Tom radnjom Vaš je upit poslan na našu e-mail adresu i naši komercijalni referenti će Vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku.
Kako poslati upit za više proizvoda?
Ako imate popis opreme koji sadrži više proizvoda, pošaljite nam upit na način da sve proizvode prvo smjestite u košaricu. Pored svake fotografije proizvoda, ispod naslova i kratkog opisa proizvoda se nalazi izbornik za stavljanje više proizvoda u košaricu. Prije postavljanja proizvoda u košaricu možete odabrati i željenu količinu istog proizvoda.
Nakon što ste odabrali odgovarajuću količinu, mišem kliknite na polje "Dodaj u košaricu". U desnom gornjem kutu Vašeg ekrana pojaviti će se prozor u kojem ćete vidjeti obavijest "Uspješno dodano u košaricu". Tom radnjom smjestili ste proizvod u košaricu i možete nastaviti sa odabirom drugih proizvoda na našem Web katalogu.
Kada ste skupili sve proizvode u košaricu za koje želite poslati upit, kod glavnog izbornika (gornji desni kut Vašeg ekrana) kliknete na polje pod nazivom "Košarica". Istovremeno možete vidjeti i broj proizvoda koje ste postavili u Vašu košaricu. U košarici dodatno možete promijeniti količine proizvoda ili ukloniti proizvod koji Vam nije potreban.
Upit za ponudu šaljete na način da ispunite podatke koje tražimo od Vas kao kupca u formi za upit. U polju "Poruka" možete napisati dodatne informacije koje Vas interesiraju i jednostavno poslati upit klikom miša na polje "Pošalji".
Kako mogu platiti proizvod?
Proizvode iz našeg Web kataloga možete uplatiti nakon primljene ponude iz našeg odjela prodaje. Na našoj ponudi se nalaze svi potrebni podaci za plaćanje: cijena proizvoda (bez PDV-a), broj računa za uplatu i naziv tvrtke i adresa. Ponudu možete uplatiti putem internetskog bankarstva ili općom uplatnicom u najbližem poštanskom uredu.
Maloprodaja
U našim prodajnim centrima proizvod možete kupiti i preuzeti osobno. Nudimo Vam načine plaćanja putem kartica (Maestro ili Visa) i gotovinsko plaćanje.
Isporuka i dostava proizvoda?
Sve naše proizvode možete preuzeti osobno u našim prodajnim centrima diljem Republike Hrvatske: Zagreb, Split, Osijek i Rijeka. Za područje Bosne i Hercegovine sve proizvode možete preuzeti u poslovnom centru u Banjoj Luci.
Dostavu proizvoda vršimo prema dogovoru. Proizvode je moguće u najkraćem mogućem roku poslati na Vašu adresu putem dostavnih službi (GLS, HP Express, Lagermax) ili možete sami organizirati prijevoz. Za sve navedene načine isporuke naplaćuje se dodatna poštarina prema važećem cjeniku, čiji je iznos unaprijed naveden na ponudi uz proizvod.
Dostava proizvoda na Vašu adresu putem dostavnih službi iznosi 2 - 3 radna dana, a za otoke unutar 5 - 7 radnih dana. Navedene opcije i rokovi dostave vrijede za područje Republike Hrvatske, za inozemstvo isključivo prema dogovoru.
Što ako proizvod ima nedostatak?
Ako proizvod koji ste zaprimili ima nedostatak ili je oštećen, molimo da nas kontaktirate putem naše e-mail adrese [email protected] ili nazovite u najbliži prodajni centar "Vatroprometa" u kojem ste izvršili narudžbu. Nakon pregleda vraćenog proizvoda obavijestiti ćemo Vas o daljnjim koracima.
Može li se izvršiti zamjena proizvoda?
Zamjena proizvoda moguća je za sve proizvode unutar 14 radnih dana od primitka pošiljke. Zahtjev za zamjenom proizvoda potrebno je poslati zajedno s proizvodom na adresu sa koje ste primili pošiljku (navedena na pošiljci).