Navalno vatrogasno vozilo sa pogonom na sva četiri kotača, za urbana i ruralna područja.
Svestrano navalno vatrogasno vozilo Magirus LF-HLF 10 All-wheel, može svladati sve zadatke u urbanim gradskim sredinama, ali i u ruralnim područjima.
Ovaj izvanredni koncept vozila spreman je odgovoriti na sve zahtjeve, koji se pojavljuju na vatrogasnim intervencijama profesionalnih vatrogasnih postrojbi i dobrovoljnih vatrogasnih društava. Vozilo se može realizirati u skladu sa nacionalnim standardima i propisima mnogih zemalja.
Prednosti i posebnosti LF-HLF 10 vozila, sa pogonom na sva četiri kotača:
Vatrogasno vozilo Magirus LF-HLF 10 kompaktne klase dolazi s prostranom nadogradnjom AluFire 3 s promjenjivim sustavom prostora za opremu i tri bočna rolo vrata. Vozilo je spušteno između i iza osovine za više ergonomskog skladištenja teške opreme. Optimalni raspored spremnika za vodu omogućuje uravnoteženu raspodjelu težine bez preopterećenja stražnje osovine. Crpka je s stražnje strane lako dostupna za kontrolu i održavanje. Velike rezerve prostora u Magirus LF-HLF 10 pružaju prostor za pojedinačnu dodatnu opremu i osobnu opremu. Kontinuirano ambijentalno osvjetljenje osigurava uravnoteženo osvjetljenje mjesta rada.
Glavne karakteristike:
- Sveobuhvatna oprema za gašenje požara i tehničku pomoć
- Stražnja pumpa 2.000 l / min. pri 10 bara + 250 l / min.
- GFK rezervoar za vodu 2.000 l
- Modul posade: Tehnologija od čelika ili aluminija
- Sjedala: 1 + 8
- Šasija: 9 - 14 tona (npr. IVECO MAGIRUS EuroCargo 110 E 25 W / 150 E 25 4x4), ili slična šasija drugih proizvođača
- Snaga motora: 185 kW / 251 KS
- Međuosovinski razmak: 3,960 mm / 3,915 mm
- Kabina + sjedala: tehnologija od čelika 1 + 8
- Bruto težina vozila: 11,000 / 12,000 / 15,000 kg
Magirus Alufire 3-karoserija
- Kapacitet pumpe: 1,000 l / min at 10 bar
- Zapremnina spremnika za vodu: 600 l (1,000 l, 1,200 l)
Dodatne opcije:
- Spremnik vode GFK: 1.000 l / 1.200 l
- Kapacitet spremnika pjene: 120 l / 150 l / 200 l
- Sustav proporcije tlačne pjene: CaddiSys (s električnim pogonom) ili FireDos (s hidrauličkim pogonom); 0,1 - 6% udjela
- Kabina posade: 1 + 5
- Varijante opremljenosti
- Reflektor za osvjetljenje: pneumatski, reflektori u halogenoj, ksenon ili LED tehnologiji
- Rasvjeta nadogradnje: LED tehnologija
- Sustav upozorenja: integrirana Magirus M-Flash LED tehnologija
- Sustav upozorenja u prometu: LED tehnologija
- Alternativni sustavi upozoravanja i signalizacije
- Površina za higijenu na izvlačenje
- Dišni aparati u kabini: 4
- Na raspolaganju je širok spektar dodatne opreme
- Nadogradnja se može montirati na sve uobičajene šasije, 4 x 2 i 4 x 4 u klasi 9 do 14 tona
- Pumpa u brončanoj verziji
Kako mogu poslati upit o proizvodu?
Upit o svakom proizvodu možete poslati na način da pored proizvoda ispunite formu za slanje upita. Forma za upit se nalazi ispod opisa proizvoda i tehničkih specifikacija u izborniku pod nazivom "Pošaljite upit o proizvodu". Klikom miša na znak + otvara Vam se forma za upit u kojoj ispunite podatke koje tražimo od Vas kao kupca. U polju "Poruka" možete napisati dodatne informacije koje Vas interesiraju i jednostavno poslati upit klikom miša na polje "Pošalji".
Tom radnjom Vaš je upit poslan na našu e-mail adresu i naši komercijalni referenti će Vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku.
Kako poslati upit za više proizvoda?
Ako imate popis opreme koji sadrži više proizvoda, pošaljite nam upit na način da sve proizvode prvo smjestite u košaricu. Pored svake fotografije proizvoda, ispod naslova i kratkog opisa proizvoda se nalazi izbornik za stavljanje više proizvoda u košaricu. Prije postavljanja proizvoda u košaricu možete odabrati i željenu količinu istog proizvoda.
Nakon što ste odabrali odgovarajuću količinu, mišem kliknite na polje "Dodaj u košaricu". U desnom gornjem kutu Vašeg ekrana pojaviti će se prozor u kojem ćete vidjeti obavijest "Uspješno dodano u košaricu". Tom radnjom smjestili ste proizvod u košaricu i možete nastaviti sa odabirom drugih proizvoda na našem Web katalogu.
Kada ste skupili sve proizvode u košaricu za koje želite poslati upit, kod glavnog izbornika (gornji desni kut Vašeg ekrana) kliknete na polje pod nazivom "Košarica". Istovremeno možete vidjeti i broj proizvoda koje ste postavili u Vašu košaricu. U košarici dodatno možete promijeniti količine proizvoda ili ukloniti proizvod koji Vam nije potreban.
Upit za ponudu šaljete na način da ispunite podatke koje tražimo od Vas kao kupca u formi za upit. U polju "Poruka" možete napisati dodatne informacije koje Vas interesiraju i jednostavno poslati upit klikom miša na polje "Pošalji".
Kako mogu platiti proizvod?
Proizvode iz našeg Web kataloga možete uplatiti nakon primljene ponude iz našeg odjela prodaje. Na našoj ponudi se nalaze svi potrebni podaci za plaćanje: cijena proizvoda (bez PDV-a), broj računa za uplatu i naziv tvrtke i adresa. Ponudu možete uplatiti putem internetskog bankarstva ili općom uplatnicom u najbližem poštanskom uredu.
Maloprodaja
U našim prodajnim centrima proizvod možete kupiti i preuzeti osobno. Nudimo Vam načine plaćanja putem kartica (Maestro ili Visa) i gotovinsko plaćanje.
Isporuka i dostava proizvoda?
Sve naše proizvode možete preuzeti osobno u našim prodajnim centrima diljem Republike Hrvatske: Zagreb, Split, Osijek i Rijeka. Za područje Bosne i Hercegovine sve proizvode možete preuzeti u poslovnom centru u Banjoj Luci.
Dostavu proizvoda vršimo prema dogovoru. Proizvode je moguće u najkraćem mogućem roku poslati na Vašu adresu putem dostavnih službi (GLS, HP Express, Lagermax) ili možete sami organizirati prijevoz. Za sve navedene načine isporuke naplaćuje se dodatna poštarina prema važećem cjeniku, čiji je iznos unaprijed naveden na ponudi uz proizvod.
Dostava proizvoda na Vašu adresu putem dostavnih službi iznosi 2 - 3 radna dana, a za otoke unutar 5 - 7 radnih dana. Navedene opcije i rokovi dostave vrijede za područje Republike Hrvatske, za inozemstvo isključivo prema dogovoru.
Što ako proizvod ima nedostatak?
Ako proizvod koji ste zaprimili ima nedostatak ili je oštećen, molimo da nas kontaktirate putem naše e-mail adrese [email protected] ili nazovite u najbliži prodajni centar "Vatroprometa" u kojem ste izvršili narudžbu. Nakon pregleda vraćenog proizvoda obavijestiti ćemo Vas o daljnjim koracima.
Može li se izvršiti zamjena proizvoda?
Zamjena proizvoda moguća je za sve proizvode unutar 14 radnih dana od primitka pošiljke. Zahtjev za zamjenom proizvoda potrebno je poslati zajedno s proizvodom na adresu sa koje ste primili pošiljku (navedena na pošiljci).