Više od polovice  zaposlenika su vatrogasci
Više od polovice zaposlenika su vatrogasci
Najveći lager vatrogasne  opreme u Hrvatskoj
Najveći lager vatrogasne opreme u Hrvatskoj
Više od 25 godina  na usluzi vatrogastvu
Više od 25 godina na usluzi vatrogastvu

Vatrogasne auto ljestve Magirus M42L-AS

Cijena na upit

Trenutno najviša zglobna auto ljestva na svijetu na okretnom postolju, sa radnom visinom od 42 metra.

Odaberite količinu
Dodaj u košaricu
O proizvodu

Trenutno najviša zglobna auto ljestva na svijetu na okretnom postolju, sa radnom visinom od 42 metra. Kombinacija pouzdanosti Magirus okretnih ljestvi sa prednostima zglobne konstrukcije na još većoj visini nego do sada.

Prednosti i posebnosti M42L-AS auto ljestvi:

Vatrogasne auto ljestve sa rotirajućim postoljem i sustavom jednog produžetka, omogućuje Vam produženje prvo gornjeg dijela ljestvi a tek nakon toga ostalih dijelova ljestvi. Poboljšana raspodjela težine na osovinama i osnovno smanjenje ukupne težine vozila, omogućuje veće opterećenje i korištenje veće količine vatrogasne opreme za tehničke intervencije. Također, ljestve Vam omogućuju veći doseg zbog smanjenja ukupne težine na vrhu ljestvi i istovremeno nude 42 metra radne visine i 4,7 metara zglobne ruke bez teleskopa.

Daljnje karakteristike su povećana količina korištenja vode do 2.500 litara zahvaljujući novim cjevovodima za vodu, kao i kraće vrijeme postavljanja. Sve prednosti tehnologije Magirus okretnih ljestvi vrijede i za ovu inovativnu auto ljestvu.

 

 

Tehničke specifikacije
  • Šasija: 18 tona (npr. IVECO MAGIRUS EuroCargo 180 E 30 4x2) ili slična šasija drugih proizvođača
  • Snaga motora: 220 kW / 299 KS
  • Međuosovinski razmak: 5.670 mm
  • Kabina + sjedala: pogon na sve kotače, 1 + 2
  • Bruto težina vozila: 18.000 kg

Superstruktura:

  • Visina spašavanja: 40.7 m
  • Radna visina: 42.2 m
  • Spasilačka košara RC300: 3 osobe

Dodatne opcije:

  • Košara za spašavanje RC400, 4 osobe, sa pripremom za monitor
  • Autopilot: Kontrola memorije, funkcija osovine tijekom spašavanja, automatski položaj ljestve tijekom mirovanja
  • Daljinski dijagnostički sustav
  • Termalni prikaz slike / kamera sa prikazom u realnom vremenu u košari za spašavanje
  • Okretni uređaj za nosila nosivosti do 270 kg
  • Uređaj za dizanje na donjem dijelu ljestvi, do 4.000 kg
  • Ručni ili električni monitor za nadzor vode, montiran ili trajno integriran
  • Sklopivo sjedalo u košari RC400
  • Napajanje za struju u košari i dodatno osvjetljenje

Vatrogasna auto ljestva Magirus M42L-AS nudi mnoštvo dodatnih mogućnosti. Na raspolaganju je širok spektar dodatne opreme i opcija. Kontaktirajte nas za dodatne informacije i za sva pitanja stojimo Vam na raspolaganju.

Česta pitanja i odgovori
Slanje upita o proizvodu

Kako mogu poslati upit o proizvodu?

Upit o svakom proizvodu možete poslati na način da pored proizvoda ispunite formu za slanje upita. Forma za upit se nalazi ispod opisa proizvoda i tehničkih specifikacija u izborniku pod nazivom "Pošaljite upit o proizvodu". Klikom miša na znak + otvara Vam se forma za upit u kojoj ispunite podatke koje tražimo od Vas kao kupca. U polju "Poruka" možete napisati dodatne informacije koje Vas interesiraju i jednostavno poslati upit klikom miša na polje "Pošalji".

Tom radnjom Vaš je upit poslan na našu e-mail adresu i naši komercijalni referenti će Vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku.

Slanje upita za više proizvoda

Kako poslati upit za više proizvoda?

Ako imate popis opreme koji sadrži više proizvoda, pošaljite nam upit na način da sve proizvode prvo smjestite u košaricu. Pored svake fotografije proizvoda, ispod naslova i kratkog opisa proizvoda se nalazi izbornik za stavljanje više proizvoda u košaricu. Prije postavljanja proizvoda u košaricu možete odabrati i željenu količinu istog proizvoda.

Nakon što ste odabrali odgovarajuću količinu, mišem kliknite na polje "Dodaj u košaricu". U desnom gornjem kutu Vašeg ekrana pojaviti će se prozor u kojem ćete vidjeti obavijest "Uspješno dodano u košaricu". Tom radnjom smjestili ste proizvod u košaricu i možete nastaviti sa odabirom drugih proizvoda na našem Web katalogu.

Kada ste skupili sve proizvode u košaricu za koje želite poslati upit, kod glavnog izbornika (gornji desni kut Vašeg ekrana) kliknete na polje pod nazivom "Košarica". Istovremeno možete vidjeti i broj proizvoda koje ste postavili u Vašu košaricu. U košarici dodatno možete promijeniti količine proizvoda ili ukloniti proizvod koji Vam nije potreban.

Upit za ponudu šaljete na način da ispunite podatke koje tražimo od Vas kao kupca u formi za upit. U polju "Poruka" možete napisati dodatne informacije koje Vas interesiraju i jednostavno poslati upit klikom miša na polje "Pošalji".

Načini plaćanja

Kako mogu platiti proizvod?

Proizvode iz našeg Web kataloga možete uplatiti nakon primljene ponude iz našeg odjela prodaje. Na našoj ponudi se nalaze svi potrebni podaci za plaćanje: cijena proizvoda (bez PDV-a), broj računa za uplatu i naziv tvrtke i adresa. Ponudu možete uplatiti putem internetskog bankarstva ili općom uplatnicom u najbližem poštanskom uredu.

Maloprodaja

U našim prodajnim centrima proizvod možete kupiti i preuzeti osobno. Nudimo Vam načine plaćanja putem kartica (Maestro ili Visa) i gotovinsko plaćanje.

Isporuka proizvoda

Isporuka i dostava proizvoda?

Sve naše proizvode možete preuzeti osobno u našim prodajnim centrima diljem Republike Hrvatske: Zagreb, Split, Osijek i Rijeka. Za područje Bosne i Hercegovine sve proizvode možete preuzeti u poslovnom centru u Banjoj Luci.

Dostavu proizvoda vršimo prema dogovoru. Proizvode je moguće u najkraćem mogućem roku poslati na Vašu adresu putem dostavnih službi (GLS, HP Express, Lagermax) ili možete sami organizirati prijevoz. Za sve navedene načine isporuke naplaćuje se dodatna poštarina prema važećem cjeniku, čiji je iznos unaprijed naveden na ponudi uz proizvod.

Dostava proizvoda na Vašu adresu putem dostavnih službi iznosi 2 - 3 radna dana, a za otoke unutar 5 - 7 radnih dana. Navedene opcije i rokovi dostave vrijede za područje Republike Hrvatske, za inozemstvo isključivo prema dogovoru.

Reklamacija proizvoda

Što ako proizvod ima nedostatak?

Ako proizvod koji ste zaprimili ima nedostatak ili je oštećen, molimo da nas kontaktirate putem naše e-mail adrese [email protected] ili nazovite u najbliži prodajni centar "Vatroprometa" u kojem ste izvršili narudžbu. Nakon pregleda vraćenog proizvoda obavijestiti ćemo Vas o daljnjim koracima.

Može li se izvršiti zamjena proizvoda?

Zamjena proizvoda moguća je za sve proizvode unutar 14 radnih dana od primitka pošiljke. Zahtjev za zamjenom proizvoda potrebno je poslati zajedno s proizvodom na adresu sa koje ste primili pošiljku (navedena na pošiljci).

    Pošaljite upit o proizvodu