Vatrogasne auto ljestve sa maksimalnom radnom visinom od 32 metra.
Vatrogasne auto ljestve sa rotirajućim postoljem i sustavom jednog produžetka, omogućuje Vam produženje prvo gornjeg dijela ljestvi a tek nakon toga ostalih dijelova ljestvi.
Poboljšana raspodjela težine na osovinama i osnovno smanjenje ukupne težine vozila, omogućuje veće opterećenje i korištenje veće količine vatrogasne opreme za tehničke intervencije. Također, ljestve Vam omogućuju veći doseg zbog smanjenja ukupne težine na vrhu ljestvi i istovremeno nude 32 metra radne visine i 4,7 metara zglobne ruke.
Daljnje karakteristike su povećana potrošnja vode do 2.500 litara zahvaljujući novim cjevovodima za vodu, kao i kraće vrijeme postavljanja. Sve prednosti tehnologije Magirus okretnih ljestvi vrijede i za ovu inovativnu auto ljestvu.
- Šasija: 16 tona (npr. IVECO MAGIRUS EuroCargo 160 E 30 4x2) ili slična šasija drugih proizvođača
- Snaga motora: 220 kW / 299 KS
- Međuosovinski razmak: 4.815 mm
- Kabina + sjedala: pogon na sve kotače, 1 + 2
- Bruto težina vozila: 15.000 / 16.000 kg
Superstruktura:
- Visina spašavanja: 30.5 m
- Radna visina: 32 m
- Spasilačka košara RC300: 3 osobe
Koncept:
- Radna visina: 32 m
- Košara za spašavanje RC300: za 3 osobe / 300 kg
- Podvozje: odgovarajuće podvozje sa dvije osovine, klasa 16 t.
- Komplet ljestvi: četverodijelne
- Tehnologija zglobne ruke: zglobna ruka 4,9 m
Standardna oprema:
- Ljestve sa četiri odjeljka, sa Magirus CS (računalnom stabilizacijom) i patentiranim sustavom s jednim produžetkom. Zglobna ruka s dubinom spuštanja do 4,9 metara, omogućuje doseg u uskim gradskim sredinama, na kosim objektima i u područjima ispod razine zemlje
- VARIO sustav dizanja
- Ormar sa velikom zapremninom za vatrogasnu opremu, postolje sa novim dizajnom
- Ergonomsko sjedalo za korisnika koji upravlja ljestvom
- Cijev za vodu kapaciteta do 2.500 lit/min.
- Košara za spašavanje - 3 osobe (300 kg), sa središnjim upravljačkim postoljem i praktična ulazna vrata na prednjem dijelu košare
- Povećana sigurnost i vidljivost mjesta rada rasvjetom u LED tehnologiji
- Indikatori zaslona i računalni nadzor za jednostavno i sigurno rukovanje
Dodatne opcije:
- Košara za spašavanje RC400 s monitorom
- Autopilot: kontrola memorije, automatski položaj ljestve tijekom mirovanja
- Daljinski dijagnostički sustav
- Termalni prikaz slike / kamera sa prikazom u realnom vremenu u košari za spašavanje
- Okretni uređaj za nosila nosivosti do 200 kg
- Uređaj za dizanje na donjem dijelu ljestvi, do 4.000 kg
- Ručni monitor s električnim nadzorom vode, montiran ili trajno integriran
- Uređaj za spuštanje u košari za spašavanje
- Sklopivo sjedalo u košari RC400
- Napajanje za struju u košari i dodatno osvjetljenje
Vatrogasna auto ljestva Magirus M32L-AS nudi mnoštvo dodatnih mogućnosti. Na raspolaganju je širok spektar dodatne opreme i opcija. Kontaktirajte nas za dodatne informacije i za sva pitanja stojimo Vam na raspolaganju.
Kako mogu poslati upit o proizvodu?
Upit o svakom proizvodu možete poslati na način da pored proizvoda ispunite formu za slanje upita. Forma za upit se nalazi ispod opisa proizvoda i tehničkih specifikacija u izborniku pod nazivom "Pošaljite upit o proizvodu". Klikom miša na znak + otvara Vam se forma za upit u kojoj ispunite podatke koje tražimo od Vas kao kupca. U polju "Poruka" možete napisati dodatne informacije koje Vas interesiraju i jednostavno poslati upit klikom miša na polje "Pošalji".
Tom radnjom Vaš je upit poslan na našu e-mail adresu i naši komercijalni referenti će Vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku.
Kako poslati upit za više proizvoda?
Ako imate popis opreme koji sadrži više proizvoda, pošaljite nam upit na način da sve proizvode prvo smjestite u košaricu. Pored svake fotografije proizvoda, ispod naslova i kratkog opisa proizvoda se nalazi izbornik za stavljanje više proizvoda u košaricu. Prije postavljanja proizvoda u košaricu možete odabrati i željenu količinu istog proizvoda.
Nakon što ste odabrali odgovarajuću količinu, mišem kliknite na polje "Dodaj u košaricu". U desnom gornjem kutu Vašeg ekrana pojaviti će se prozor u kojem ćete vidjeti obavijest "Uspješno dodano u košaricu". Tom radnjom smjestili ste proizvod u košaricu i možete nastaviti sa odabirom drugih proizvoda na našem Web katalogu.
Kada ste skupili sve proizvode u košaricu za koje želite poslati upit, kod glavnog izbornika (gornji desni kut Vašeg ekrana) kliknete na polje pod nazivom "Košarica". Istovremeno možete vidjeti i broj proizvoda koje ste postavili u Vašu košaricu. U košarici dodatno možete promijeniti količine proizvoda ili ukloniti proizvod koji Vam nije potreban.
Upit za ponudu šaljete na način da ispunite podatke koje tražimo od Vas kao kupca u formi za upit. U polju "Poruka" možete napisati dodatne informacije koje Vas interesiraju i jednostavno poslati upit klikom miša na polje "Pošalji".
Kako mogu platiti proizvod?
Proizvode iz našeg Web kataloga možete uplatiti nakon primljene ponude iz našeg odjela prodaje. Na našoj ponudi se nalaze svi potrebni podaci za plaćanje: cijena proizvoda (bez PDV-a), broj računa za uplatu i naziv tvrtke i adresa. Ponudu možete uplatiti putem internetskog bankarstva ili općom uplatnicom u najbližem poštanskom uredu.
Maloprodaja
U našim prodajnim centrima proizvod možete kupiti i preuzeti osobno. Nudimo Vam načine plaćanja putem kartica (Maestro ili Visa) i gotovinsko plaćanje.
Isporuka i dostava proizvoda?
Sve naše proizvode možete preuzeti osobno u našim prodajnim centrima diljem Republike Hrvatske: Zagreb, Split, Osijek i Rijeka. Za područje Bosne i Hercegovine sve proizvode možete preuzeti u poslovnom centru u Banjoj Luci.
Dostavu proizvoda vršimo prema dogovoru. Proizvode je moguće u najkraćem mogućem roku poslati na Vašu adresu putem dostavnih službi (GLS, HP Express, Lagermax) ili možete sami organizirati prijevoz. Za sve navedene načine isporuke naplaćuje se dodatna poštarina prema važećem cjeniku, čiji je iznos unaprijed naveden na ponudi uz proizvod.
Dostava proizvoda na Vašu adresu putem dostavnih službi iznosi 2 - 3 radna dana, a za otoke unutar 5 - 7 radnih dana. Navedene opcije i rokovi dostave vrijede za područje Republike Hrvatske, za inozemstvo isključivo prema dogovoru.
Što ako proizvod ima nedostatak?
Ako proizvod koji ste zaprimili ima nedostatak ili je oštećen, molimo da nas kontaktirate putem naše e-mail adrese [email protected] ili nazovite u najbliži prodajni centar "Vatroprometa" u kojem ste izvršili narudžbu. Nakon pregleda vraćenog proizvoda obavijestiti ćemo Vas o daljnjim koracima.
Može li se izvršiti zamjena proizvoda?
Zamjena proizvoda moguća je za sve proizvode unutar 14 radnih dana od primitka pošiljke. Zahtjev za zamjenom proizvoda potrebno je poslati zajedno s proizvodom na adresu sa koje ste primili pošiljku (navedena na pošiljci).