Stanice za punjenje koriste se za brzo i učinkovito punjenje boca dišnih aparata.
Stanice za punjenje koriste se za brzo i učinkovito punjenje boca dišnih aparata. Glavni dijelovi stanice za punjenje su kompresorska jedinica, sustav spremnika, jedinica za automatski odabir, preklopni ventil i panel za punjenje.
Vanjski panel za punjenje BAUER dizajniran je tako da djeluje kao zasebna ploča za punjenje za postavljanje na zid. Opremljen daljinskim upravljačem, idealan je za ugradnju u drugu prostoriju.
Ventili za punjenje izrađeni su od mesinga visokog pritiska, što ih čini nevjerojatno otpornim na široke i raznolike klimatske uvjete u svijetu.
Crijeva za punjenje nadilaze stroge sigurnosne zahtjeve koji se primjenjuju na punjenje boca za zrak i na krajevima su montirana na ventile. Oni osiguravaju da operateru stanice za punjenje u svakom trenutku budu osigurani najbolji mogući i sigurni uvjeti za punjenje boca dišnih aparata zrakom.
Ventil za punjenje je opremljen prigušivačem za učinkovitu zaštitu od buke tijekom punjenja.
Zaštita od povratka u ventilima za punjenje osigurava učinkovitu zaštitu ljudi i osigurava visoku razinu sigurnosti u radu, čak i ako se ventil za punjenje otvori nenamjerno.
Broj ventila za punjenje na ploči za punjenje može biti 1, 2, 4, 6 ili 10.
Broj ventila za punjenje treba biti specificiran u skladu sa slobodnim dovodom zraka kompresora.
Slobodna isporuka zraka određuje koliko vremena treba da se napune boce dišnih aparata. Svaki raspon tlaka zaštićen je sigurnosnim ventilom.
Panel za punjenje s reduktorom pritiska omogućuje istovremeno punjenje boca dišnih aparata pri različitim pritiscima. Suprotno tome, panel za punjenje s preklopnim ventilom podržava samo jedan pritisak tlaka za punjenje u boce.
Vanjski BAUER paneli za punjenje dostupni su za kupnju i upotrebu kao dodatna oprema za sve BAUER kompresorske komore za zrak. Također se mogu isporučiti paneli za punjenje prilagođeni dizajnu.
Slično tome, vanjski paneli s instrumentima za daljinsko uključivanje i isključivanje kompresora i za daljinsko nadgledanje kompresorske jedinice također se mogu integrirati u vanjske BAUER ploče za punjenje, npr.:
- Lampica upozorenja koja pokazuje tehničke greške i automatski isključuje kompresor
- Svjetlo statusa koje pokazuje trenutačni radni status kompresora
- Lampica upozorenja koja ukazuje na zasićenost filtarskog uloška i samim time na potrebu zamjene filtarskog uloška (samo za kompresore opremljene B-SECURUS nadzorom filtra)
Ventili za punjenje | Dimenzije (D × Š × V) mm |
---|---|
1 ventil | 135 × 196 × 140 |
2 ventila | 446 × 269 × 160 |
4 ventila | 1140 × 138 × 183 |
6 ventila | 1200 × 138 × 183 |
10 ventila | 1120 × 352 × 37 |
Kako mogu poslati upit o proizvodu?
Upit o svakom proizvodu možete poslati na način da pored proizvoda ispunite formu za slanje upita. Forma za upit se nalazi ispod opisa proizvoda i tehničkih specifikacija u izborniku pod nazivom "Pošaljite upit o proizvodu". Klikom miša na znak + otvara Vam se forma za upit u kojoj ispunite podatke koje tražimo od Vas kao kupca. U polju "Poruka" možete napisati dodatne informacije koje Vas interesiraju i jednostavno poslati upit klikom miša na polje "Pošalji".
Tom radnjom Vaš je upit poslan na našu e-mail adresu i naši komercijalni referenti će Vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku.
Kako poslati upit za više proizvoda?
Ako imate popis opreme koji sadrži više proizvoda, pošaljite nam upit na način da sve proizvode prvo smjestite u košaricu. Pored svake fotografije proizvoda, ispod naslova i kratkog opisa proizvoda se nalazi izbornik za stavljanje više proizvoda u košaricu. Prije postavljanja proizvoda u košaricu možete odabrati i željenu količinu istog proizvoda.
Nakon što ste odabrali odgovarajuću količinu, mišem kliknite na polje "Dodaj u košaricu". U desnom gornjem kutu Vašeg ekrana pojaviti će se prozor u kojem ćete vidjeti obavijest "Uspješno dodano u košaricu". Tom radnjom smjestili ste proizvod u košaricu i možete nastaviti sa odabirom drugih proizvoda na našem Web katalogu.
Kada ste skupili sve proizvode u košaricu za koje želite poslati upit, kod glavnog izbornika (gornji desni kut Vašeg ekrana) kliknete na polje pod nazivom "Košarica". Istovremeno možete vidjeti i broj proizvoda koje ste postavili u Vašu košaricu. U košarici dodatno možete promijeniti količine proizvoda ili ukloniti proizvod koji Vam nije potreban.
Upit za ponudu šaljete na način da ispunite podatke koje tražimo od Vas kao kupca u formi za upit. U polju "Poruka" možete napisati dodatne informacije koje Vas interesiraju i jednostavno poslati upit klikom miša na polje "Pošalji".
Kako mogu platiti proizvod?
Proizvode iz našeg Web kataloga možete uplatiti nakon primljene ponude iz našeg odjela prodaje. Na našoj ponudi se nalaze svi potrebni podaci za plaćanje: cijena proizvoda (bez PDV-a), broj računa za uplatu i naziv tvrtke i adresa. Ponudu možete uplatiti putem internetskog bankarstva ili općom uplatnicom u najbližem poštanskom uredu.
Maloprodaja
U našim prodajnim centrima proizvod možete kupiti i preuzeti osobno. Nudimo Vam načine plaćanja putem kartica (Maestro ili Visa) i gotovinsko plaćanje.
Isporuka i dostava proizvoda?
Sve naše proizvode možete preuzeti osobno u našim prodajnim centrima diljem Republike Hrvatske: Zagreb, Split, Osijek i Rijeka. Za područje Bosne i Hercegovine sve proizvode možete preuzeti u poslovnom centru u Banjoj Luci.
Dostavu proizvoda vršimo prema dogovoru. Proizvode je moguće u najkraćem mogućem roku poslati na Vašu adresu putem dostavnih službi (GLS, HP Express, Lagermax) ili možete sami organizirati prijevoz. Za sve navedene načine isporuke naplaćuje se dodatna poštarina prema važećem cjeniku, čiji je iznos unaprijed naveden na ponudi uz proizvod.
Dostava proizvoda na Vašu adresu putem dostavnih službi iznosi 2 - 3 radna dana, a za otoke unutar 5 - 7 radnih dana. Navedene opcije i rokovi dostave vrijede za područje Republike Hrvatske, za inozemstvo isključivo prema dogovoru.
Što ako proizvod ima nedostatak?
Ako proizvod koji ste zaprimili ima nedostatak ili je oštećen, molimo da nas kontaktirate putem naše e-mail adrese [email protected] ili nazovite u najbliži prodajni centar "Vatroprometa" u kojem ste izvršili narudžbu. Nakon pregleda vraćenog proizvoda obavijestiti ćemo Vas o daljnjim koracima.
Može li se izvršiti zamjena proizvoda?
Zamjena proizvoda moguća je za sve proizvode unutar 14 radnih dana od primitka pošiljke. Zahtjev za zamjenom proizvoda potrebno je poslati zajedno s proizvodom na adresu sa koje ste primili pošiljku (navedena na pošiljci).