Stalak za gađanje mlazom sa signalizacijom
Stalak za gađanje mlazom, sa svjetlosno - zvučnom signalizacijom razine vode.
Stalak za gađanje mlazom, sa svjetlosno - zvučnom signalizacijom koja signalizira razinu vode u posudi na stražnjoj strani stalka.
Stalak za gađanje mlazom vode u otvor, promjera 10 cm, koji se nalazi na sredini stalka na visini 75 cm od tla. Na poleđini stalka je montiran uređaj za signalizaciju razine vode koja prođe kroz otvor i koljeno te otječe u mjernu posudu. Posuda je volumena oko 6 litara. Ugrađeni uređaj uključuje zvučni i svjetlosni signal na stalku .
Kada pretrče i savladaju sve prepreke u prvoj dionici, natjecatelji s brojevima 2 i 3 odlaze do brentače na lijevoj strani, a oni s brojevima 4 i 5 do brentače na desnoj strani staze. Natjecatelji s brojevima 2 i 4 odmotavaju cijevi na brentačama, odlaze do crte - letve za gađanje i gađaju mlazom vode u otvor na stalku, koristeći stav za gađanje koji im najviše odgovara, ali prilikom toga ne smiju prije pumpanja niti za vrijeme gađanja rukom ni nogom doticati letvicu koja obilježava crtu gađanja i prostor ispred nje (prostor između letvice za gađanje i mjernog uređaja) pri tome ruke i mlaznica mogu prelaziti liniju za gađanje u zraku.
Natjecatelji s brojem 3 i 5 ne smiju dirati mlaznicu ni cijev, niti ih predati natjecatelju s brojem 2 ili 4. Natjecatelji s brojevima 3 i 5 crpe vodu iz brentača i to rade dok se na njihovom stalku ne oglasi zvučni i svjetlosni signal mjernog uređaja koji mjeri količinu vode u prihvatnoj posudi (5l). Ako se brentača prevrne za vrijeme obavljanja zadatka okvalificirati će se kao nepravilan rad, ali se ta greška ne piše ako se to dogodi nakon obavljenog zadatka, to jest nakon oglašavanja zvučnog i svjetlosnog signala. U slučaju da nisu ispunili zadatak zbog nedostatka vode, mogu se poslužiti pričuvnom kantom napunjenom s dodatnih 10 L vode. Rezervnu kantu vode smiju uliti samo natjecatelji s brojem 3 i 5, ako to učini bilo koji drugi natjecatelj okvalificirat će se kao „nepravilan rad“.
Ako se i nakon toga nije oglasio zvučni i svjetlosni signal i nije napunjena dovoljna količina vode u mjernoj posudi, tada se svakom natjecatelju s brojem 2. i 3. ili 4. i 5. koji nisu napunili dovoljnu količinu vode upisuje po 10 negativnih bodova (nepravilan rad). Kada se oglasi signal na lijevom stalku, zapovjednik odjeljenja mora napustiti za njega određeno mjesto te odlazi prema prostoru završnog postrojavanja u 4. dionici. Tamo se postrojava s ostalim članovima odjeljenja i pričeka natjecatelje koji se po izvršenju predviđenih radnji postroje licem okrenuti prema spravama. Nakon završetka rada s brentačama natjecatelji s brojevima 2, 3, 4 i 5 odlaze do stalka s policom i postavljaju opremu prema slikama, svaki na svoje mjesto označeno brojem.
- Materijal: željezo/aluminij
- Boja: crvena
- Signalizacija: žuto rotacijsko svjetlo i zvučni signal
- Visina: 110 cm
- Širina: 60 cm
- Promjer rupe za vodu: Ø 10 cm
- Volumen posude za vodu: 5 litara
Kako mogu poslati upit o proizvodu?
Upit o svakom proizvodu možete poslati na način da pored proizvoda ispunite formu za slanje upita. Forma za upit se nalazi ispod opisa proizvoda i tehničkih specifikacija u izborniku pod nazivom "Pošaljite upit o proizvodu". Klikom miša na znak + otvara Vam se forma za upit u kojoj ispunite podatke koje tražimo od Vas kao kupca. U polju "Poruka" možete napisati dodatne informacije koje Vas interesiraju i jednostavno poslati upit klikom miša na polje "Pošalji".
Tom radnjom Vaš je upit poslan na našu e-mail adresu i naši komercijalni referenti će Vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku.
Kako poslati upit za više proizvoda?
Ako imate popis opreme koji sadrži više proizvoda, pošaljite nam upit na način da sve proizvode prvo smjestite u košaricu. Pored svake fotografije proizvoda, ispod naslova i kratkog opisa proizvoda se nalazi izbornik za stavljanje više proizvoda u košaricu. Prije postavljanja proizvoda u košaricu možete odabrati i željenu količinu istog proizvoda.
Nakon što ste odabrali odgovarajuću količinu, mišem kliknite na polje "Dodaj u košaricu". U desnom gornjem kutu Vašeg ekrana pojaviti će se prozor u kojem ćete vidjeti obavijest "Uspješno dodano u košaricu". Tom radnjom smjestili ste proizvod u košaricu i možete nastaviti sa odabirom drugih proizvoda na našem Web katalogu.
Kada ste skupili sve proizvode u košaricu za koje želite poslati upit, kod glavnog izbornika (gornji desni kut Vašeg ekrana) kliknete na polje pod nazivom "Košarica". Istovremeno možete vidjeti i broj proizvoda koje ste postavili u Vašu košaricu. U košarici dodatno možete promijeniti količine proizvoda ili ukloniti proizvod koji Vam nije potreban.
Upit za ponudu šaljete na način da ispunite podatke koje tražimo od Vas kao kupca u formi za upit. U polju "Poruka" možete napisati dodatne informacije koje Vas interesiraju i jednostavno poslati upit klikom miša na polje "Pošalji".
Kako mogu platiti proizvod?
Proizvode iz našeg Web kataloga možete uplatiti nakon primljene ponude iz našeg odjela prodaje. Na našoj ponudi se nalaze svi potrebni podaci za plaćanje: cijena proizvoda (bez PDV-a), broj računa za uplatu i naziv tvrtke i adresa. Ponudu možete uplatiti putem internetskog bankarstva ili općom uplatnicom u najbližem poštanskom uredu.
Maloprodaja
U našim prodajnim centrima proizvod možete kupiti i preuzeti osobno. Nudimo Vam načine plaćanja putem kartica (Maestro ili Visa) i gotovinsko plaćanje.
Isporuka i dostava proizvoda?
Sve naše proizvode možete preuzeti osobno u našim prodajnim centrima diljem Republike Hrvatske: Zagreb, Split, Osijek i Rijeka. Za područje Bosne i Hercegovine sve proizvode možete preuzeti u poslovnom centru u Banjoj Luci.
Dostavu proizvoda vršimo prema dogovoru. Proizvode je moguće u najkraćem mogućem roku poslati na Vašu adresu putem dostavnih službi (GLS, HP Express, Lagermax) ili možete sami organizirati prijevoz. Za sve navedene načine isporuke naplaćuje se dodatna poštarina prema važećem cjeniku, čiji je iznos unaprijed naveden na ponudi uz proizvod.
Dostava proizvoda na Vašu adresu putem dostavnih službi iznosi 2 - 3 radna dana, a za otoke unutar 5 - 7 radnih dana. Navedene opcije i rokovi dostave vrijede za područje Republike Hrvatske, za inozemstvo isključivo prema dogovoru.
Što ako proizvod ima nedostatak?
Ako proizvod koji ste zaprimili ima nedostatak ili je oštećen, molimo da nas kontaktirate putem naše e-mail adrese [email protected] ili nazovite u najbliži prodajni centar "Vatroprometa" u kojem ste izvršili narudžbu. Nakon pregleda vraćenog proizvoda obavijestiti ćemo Vas o daljnjim koracima.
Može li se izvršiti zamjena proizvoda?
Zamjena proizvoda moguća je za sve proizvode unutar 14 radnih dana od primitka pošiljke. Zahtjev za zamjenom proizvoda potrebno je poslati zajedno s proizvodom na adresu sa koje ste primili pošiljku (navedena na pošiljci).