Rukavice koje vam pružaju visoku osjetljivost tijekom rada s alatima, udobnost i zaštitu od mehaničkih utjecaja.
Vrlo popularan model među rukavicama za tehničke intervencije. Udobno rukovanje, mogućnost prilagođavanja i TPR zaštita spojeva - to su glavne karakteristike koje imaju primarnu ulogu prilikom odabira pravog modela rukavica za tehničke intervencije.
Glavne karakteristike
Gornji materijal:
- Pozadina: Elastični tekstil.
- Dlan: Kozja koža s hidrofobnim tretmanom.
Pojačanja:
- Kožno ojačanje – zaštita nadlanice uključujući prste.
- TPR ojačanje - zaštita stražnje strane prstiju.
- Digitalno kožno pojačanje na vrhovima prstiju.
- Elastično pletenje – PA od Kevlar® vlakana s FR premazom – ojačanje između palca i kažiprsta koje preklapa bočne šavove – visoka otpornost na rezove i habanje, dulji životni vijek rukavice.
Podstava:
- Dlan: Pletena podstava od Kevlar® vlakana/PES/stakloplastike - velika otpornost na posjekotine.
Manžeta za ruke:
- Elastična manžeta od neoprena s čičak kopčom.
Dodatne karakteristike:
- Visoka otpornost na mehaničke opasnosti.
- Velika snaga.
- Prozračnost, osjetljivost, fleksibilnost.
- Usko prianjanje, udoban kroj.
- Tkanina od frotira - upija znoj s vanjske strane palca.
- Plastični prsten za vješanje rukavica na karabiner.
- EN 388 - otpornost na rezove - klasa 5.
Standard:
- EN 388:2003
- 4 5 4 3
DuPont™ i Kevlar® zaštitni su znakovi ili registrirani zaštitni znakovi E.I. du Pont de Nemours and Company.
Veličine:
- 6-7-8-9-10-11-12
Njega & Održavanje
Sada je moguće strojno pranje za tekstilne i kožne Holík rukavice.
- Ako je za tekstilne rukavice potrebna dezinfekcija, mogu se prati na maksimalno 60°.
Postupak
- Uklonite grubu prljavštinu nakon svake uporabe.
- Prije pranja pričvrstite čičak i uklonite kopče.
- Koristite tekući deterdžent. Perite na kratkom programu.
- Kako bi rukavica bolje pristajala: Oblikujte rukavicu nekoliko puta nakon pranja i tijekom sušenja.
- Ne sušite na izravnoj sunčevoj svjetlosti ili izvorima topline, nemojte koristiti sušilicu.
- Čuvajte rukavice u suhom okruženju.
Preporučena upotreba:
Gel za pranje
- Gel za pranje je prirodne osnove za kožne i tekstilne rukavice s visokom učinkovitošću pranja.
- Smanjuje bakterije, ne zagađuje okoliš i potpuno je biorazgradiv.
Holík impregnacija
- Izuzetno učinkovit sprej za impregniranje kože i tekstila. Impregnacija na bazi fluorougljika dodaje vodoodbojnost, uljeodbojnost i otpornost na trenje na licu rukavice dok ostavlja proizvod prozračnim.
- Impregnacija se nanosi na suhi proizvod u tankom sloju i ostavlja da se suši minimalno 12 sati.
Kako mogu poslati upit o proizvodu?
Upit o svakom proizvodu možete poslati na način da pored proizvoda ispunite formu za slanje upita. Forma za upit se nalazi ispod opisa proizvoda i tehničkih specifikacija u izborniku pod nazivom "Pošaljite upit o proizvodu". Klikom miša na znak + otvara Vam se forma za upit u kojoj ispunite podatke koje tražimo od Vas kao kupca. U polju "Poruka" možete napisati dodatne informacije koje Vas interesiraju i jednostavno poslati upit klikom miša na polje "Pošalji".
Tom radnjom Vaš je upit poslan na našu e-mail adresu i naši komercijalni referenti će Vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku.
Kako poslati upit za više proizvoda?
Ako imate popis opreme koji sadrži više proizvoda, pošaljite nam upit na način da sve proizvode prvo smjestite u košaricu. Pored svake fotografije proizvoda, ispod naslova i kratkog opisa proizvoda se nalazi izbornik za stavljanje više proizvoda u košaricu. Prije postavljanja proizvoda u košaricu možete odabrati i željenu količinu istog proizvoda.
Nakon što ste odabrali odgovarajuću količinu, mišem kliknite na polje "Dodaj u košaricu". U desnom gornjem kutu Vašeg ekrana pojaviti će se prozor u kojem ćete vidjeti obavijest "Uspješno dodano u košaricu". Tom radnjom smjestili ste proizvod u košaricu i možete nastaviti sa odabirom drugih proizvoda na našem Web katalogu.
Kada ste skupili sve proizvode u košaricu za koje želite poslati upit, kod glavnog izbornika (gornji desni kut Vašeg ekrana) kliknete na polje pod nazivom "Košarica". Istovremeno možete vidjeti i broj proizvoda koje ste postavili u Vašu košaricu. U košarici dodatno možete promijeniti količine proizvoda ili ukloniti proizvod koji Vam nije potreban.
Upit za ponudu šaljete na način da ispunite podatke koje tražimo od Vas kao kupca u formi za upit. U polju "Poruka" možete napisati dodatne informacije koje Vas interesiraju i jednostavno poslati upit klikom miša na polje "Pošalji".
Kako mogu platiti proizvod?
Proizvode iz našeg Web kataloga možete uplatiti nakon primljene ponude iz našeg odjela prodaje. Na našoj ponudi se nalaze svi potrebni podaci za plaćanje: cijena proizvoda (bez PDV-a), broj računa za uplatu i naziv tvrtke i adresa. Ponudu možete uplatiti putem internetskog bankarstva ili općom uplatnicom u najbližem poštanskom uredu.
Maloprodaja
U našim prodajnim centrima proizvod možete kupiti i preuzeti osobno. Nudimo Vam načine plaćanja putem kartica (Maestro ili Visa) i gotovinsko plaćanje.
Isporuka i dostava proizvoda?
Sve naše proizvode možete preuzeti osobno u našim prodajnim centrima diljem Republike Hrvatske: Zagreb, Split, Osijek i Rijeka. Za područje Bosne i Hercegovine sve proizvode možete preuzeti u poslovnom centru u Banjoj Luci.
Dostavu proizvoda vršimo prema dogovoru. Proizvode je moguće u najkraćem mogućem roku poslati na Vašu adresu putem dostavnih službi (GLS, HP Express, Lagermax) ili možete sami organizirati prijevoz. Za sve navedene načine isporuke naplaćuje se dodatna poštarina prema važećem cjeniku, čiji je iznos unaprijed naveden na ponudi uz proizvod.
Dostava proizvoda na Vašu adresu putem dostavnih službi iznosi 2 - 3 radna dana, a za otoke unutar 5 - 7 radnih dana. Navedene opcije i rokovi dostave vrijede za područje Republike Hrvatske, za inozemstvo isključivo prema dogovoru.
Što ako proizvod ima nedostatak?
Ako proizvod koji ste zaprimili ima nedostatak ili je oštećen, molimo da nas kontaktirate putem naše e-mail adrese [email protected] ili nazovite u najbliži prodajni centar "Vatroprometa" u kojem ste izvršili narudžbu. Nakon pregleda vraćenog proizvoda obavijestiti ćemo Vas o daljnjim koracima.
Može li se izvršiti zamjena proizvoda?
Zamjena proizvoda moguća je za sve proizvode unutar 14 radnih dana od primitka pošiljke. Zahtjev za zamjenom proizvoda potrebno je poslati zajedno s proizvodom na adresu sa koje ste primili pošiljku (navedena na pošiljci).