Više od polovice  zaposlenika su vatrogasci
Više od polovice zaposlenika su vatrogasci
Najveći lager vatrogasne  opreme u Hrvatskoj
Najveći lager vatrogasne opreme u Hrvatskoj
Više od 25 godina  na usluzi vatrogastvu
Više od 25 godina na usluzi vatrogastvu

Ručna radio stanica Motorola DP4801e

100293
Cijena na upit

Dodatno poboljšan model u odnosu na radio stanicu DP4800e, sa funkcijama: GPS, Bluetooth i Wi-Fi.

Odaberite količinu
Dodaj u košaricu
O proizvodu

Mototrbo DP4801e

Mototrbo DP 4801e su Motorolini radio uređaji tehnologije sljedeće generacije. Motorola je jedan od vodećih svjetskih brendova u radio komunikacijama još od GP340 modela radio stanica. Najnovija iteracija u Motorolinoj „floti“ je i Motorola DP4801e („e = enhanced“).

Motorola DP4801e je glavni model DP4x0x serija naprednih radio stanica .

DMR TDMA

TDMA je digitalna tehnologija koja dopušta djeljenje istog frekvencijskog kanala na više korisnika tako da podijeli signal u više vremenskih slotova. Kod DMR standarda to su dva vremenska slota dodijeljena svakom 12.5kHz frekvencijskom kanalu i to nam dopušta da imamo dva glasovna kanala.Prije toga svaki 12.5kHz frekvencijski nosioc je mogao namodulirati samo jedan broadcast ili RF signal.

Tehničke specifikacije

Značajke:

  • IP68 zaštita od ulaska vode i prašine
  • VHF (136 – 174 MHz) ili UHF (403 – 527 MHz)
  • Kapacitet kanala 1000
  • Veliki, posebno dizajnirani PTT (push-to-talk) gumb; odličan za korištenje sa rukavicama i sl.
  • Analogno / Digitalno kompatibilna
  • Puna alfanumerička tipkovnica
  • AES256 mogućnost enkripcije (sa kupnjom softvera)
  • Trobojna LED žarulja za vizualnu povratnu informaciju o statusu rada radio stanice
  • Glasovna aktivacija
  • Transmit Interrupt (prekid normalnog prioriteta odašiljanja nad većim prioritetom)
  • Lone Worker
  • Mogućnost udaljenog monitoringa
  • Gumb za hitne slučajeve
  • Integrirani GPS i Bluetooth
  • Two Way Radio GPS

GPS (global positioning system) je mehanizam koji dopušta uređaju da koristi satelite koji su mu u blizini, pomoću kojih izračuna svoju poziciju i zatim ju šalje nazad do repetitora ili bazne stanice. Znajući trenutnu lokaciju stanica nam dopušta da vidimo i efektivnije upravljamo sa grupama i timovima na terenu.

Česta pitanja i odgovori
Slanje upita o proizvodu

Kako mogu poslati upit o proizvodu?

Upit o svakom proizvodu možete poslati na način da pored proizvoda ispunite formu za slanje upita. Forma za upit se nalazi ispod opisa proizvoda i tehničkih specifikacija u izborniku pod nazivom "Pošaljite upit o proizvodu". Klikom miša na znak + otvara Vam se forma za upit u kojoj ispunite podatke koje tražimo od Vas kao kupca. U polju "Poruka" možete napisati dodatne informacije koje Vas interesiraju i jednostavno poslati upit klikom miša na polje "Pošalji".

Tom radnjom Vaš je upit poslan na našu e-mail adresu i naši komercijalni referenti će Vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku.

Slanje upita za više proizvoda

Kako poslati upit za više proizvoda?

Ako imate popis opreme koji sadrži više proizvoda, pošaljite nam upit na način da sve proizvode prvo smjestite u košaricu. Pored svake fotografije proizvoda, ispod naslova i kratkog opisa proizvoda se nalazi izbornik za stavljanje više proizvoda u košaricu. Prije postavljanja proizvoda u košaricu možete odabrati i željenu količinu istog proizvoda.

Nakon što ste odabrali odgovarajuću količinu, mišem kliknite na polje "Dodaj u košaricu". U desnom gornjem kutu Vašeg ekrana pojaviti će se prozor u kojem ćete vidjeti obavijest "Uspješno dodano u košaricu". Tom radnjom smjestili ste proizvod u košaricu i možete nastaviti sa odabirom drugih proizvoda na našem Web katalogu.

Kada ste skupili sve proizvode u košaricu za koje želite poslati upit, kod glavnog izbornika (gornji desni kut Vašeg ekrana) kliknete na polje pod nazivom "Košarica". Istovremeno možete vidjeti i broj proizvoda koje ste postavili u Vašu košaricu. U košarici dodatno možete promijeniti količine proizvoda ili ukloniti proizvod koji Vam nije potreban.

Upit za ponudu šaljete na način da ispunite podatke koje tražimo od Vas kao kupca u formi za upit. U polju "Poruka" možete napisati dodatne informacije koje Vas interesiraju i jednostavno poslati upit klikom miša na polje "Pošalji".

Načini plaćanja

Kako mogu platiti proizvod?

Proizvode iz našeg Web kataloga možete uplatiti nakon primljene ponude iz našeg odjela prodaje. Na našoj ponudi se nalaze svi potrebni podaci za plaćanje: cijena proizvoda (bez PDV-a), broj računa za uplatu i naziv tvrtke i adresa. Ponudu možete uplatiti putem internetskog bankarstva ili općom uplatnicom u najbližem poštanskom uredu.

Maloprodaja

U našim prodajnim centrima proizvod možete kupiti i preuzeti osobno. Nudimo Vam načine plaćanja putem kartica (Maestro ili Visa) i gotovinsko plaćanje.

Isporuka proizvoda

Isporuka i dostava proizvoda?

Sve naše proizvode možete preuzeti osobno u našim prodajnim centrima diljem Republike Hrvatske: Zagreb, Split, Osijek i Rijeka. Za područje Bosne i Hercegovine sve proizvode možete preuzeti u poslovnom centru u Banjoj Luci.

Dostavu proizvoda vršimo prema dogovoru. Proizvode je moguće u najkraćem mogućem roku poslati na Vašu adresu putem dostavnih službi (GLS, HP Express, Lagermax) ili možete sami organizirati prijevoz. Za sve navedene načine isporuke naplaćuje se dodatna poštarina prema važećem cjeniku, čiji je iznos unaprijed naveden na ponudi uz proizvod.

Dostava proizvoda na Vašu adresu putem dostavnih službi iznosi 2 - 3 radna dana, a za otoke unutar 5 - 7 radnih dana. Navedene opcije i rokovi dostave vrijede za područje Republike Hrvatske, za inozemstvo isključivo prema dogovoru.

Reklamacija proizvoda

Što ako proizvod ima nedostatak?

Ako proizvod koji ste zaprimili ima nedostatak ili je oštećen, molimo da nas kontaktirate putem naše e-mail adrese [email protected] ili nazovite u najbliži prodajni centar "Vatroprometa" u kojem ste izvršili narudžbu. Nakon pregleda vraćenog proizvoda obavijestiti ćemo Vas o daljnjim koracima.

Može li se izvršiti zamjena proizvoda?

Zamjena proizvoda moguća je za sve proizvode unutar 14 radnih dana od primitka pošiljke. Zahtjev za zamjenom proizvoda potrebno je poslati zajedno s proizvodom na adresu sa koje ste primili pošiljku (navedena na pošiljci).

    Pošaljite upit o proizvodu