Protivpožarna deka za višekratnu upotrebu (30-50 požara automobila), pogodna za sva vozila uključujući SUV modele.
Zašto djeluje bolje od praha, vode ili pjene
Svakodnevno se događa na tisuće požara automobila i ostalih vozila. Većina se gasi pomoću pjene ili vode, ali ove metode ispuštaju otrovne pare u zrak i odvode opasne tvari u podzemne vode.
Vatrogasni protupožarni prekrivači Bridgehill ne uzrokuju zagađenja i svojim djelovanjem ne štete okolišu. Oni odmah izdvajaju dim bez širenja otrovnih para ili tvari - čineći ih sigurnijima za ljude i okoliš.
Najčešći korisnici:
Vatrogasne postrojbe, civilna zaštita, vojska i ostale hitne službe.
Opis:
- Stavljanje požara pod nadzor unutar nekoliko sekundi
- Najučinkovitije rješenje za izolaciju požara na električnim automobilima
- Pogodan za sva vozila, uključujući SUV-ove kao Volvo XC90 i Land Rover
- Dostavlja se u torbi. Ne zahtijeva održavanje
- Ako se čuva u originalnoj torbi, vatrogasni prekrivač ima doživotno jamstvo
- Za višekratnu upotrebu (30-50 požara automobila)
Pogodan za sva mjesta na kojima se nalazi velika koncentracija parkiranih automobila, kao npr: parkirališta, garaže, trajekti, benzinske postaje, punionice električnih automobila, auto servisi, saloni vozila, tuneli...
- Dimenzije: 6x8 metara
- Težina: 28 kg
Uputstvo za upotrebu (potrebno 2 ljudi):
- Prekrivač izvaditi iz torbe i postaviti na pod sa prednje ili stražnje strane vozila.
- Primite ručke prekrivača sa obje strane i navucite preko vozila u jednom potezu.
- Osigurajte da prekrivač u potpunosti bude u kontaktu sa podom. Pričekajte minimalno 20 minuta i prepustite vatrogascima da uklone prekrivač sa vozila.
Požar u električnim automobilima:
Ukoliko čujete snažno zujanje u intervalu od 2-15 sekundi, došlo je do toplinskog proboja. Ostavite prekrivač na vozilu sve dok zujanje ne prestane. Toplinski proboj je mali požar koji se širi od ćelije do ćelije unutar baterije . Vatrogasni prekrivač će spriječiti širenje tog požara prema ostatku vozila.
*U SLUČAJU POŽARA UVIJEK NAZOVITE VATROGASCE!
Kako mogu poslati upit o proizvodu?
Upit o svakom proizvodu možete poslati na način da pored proizvoda ispunite formu za slanje upita. Forma za upit se nalazi ispod opisa proizvoda i tehničkih specifikacija u izborniku pod nazivom "Pošaljite upit o proizvodu". Klikom miša na znak + otvara Vam se forma za upit u kojoj ispunite podatke koje tražimo od Vas kao kupca. U polju "Poruka" možete napisati dodatne informacije koje Vas interesiraju i jednostavno poslati upit klikom miša na polje "Pošalji".
Tom radnjom Vaš je upit poslan na našu e-mail adresu i naši komercijalni referenti će Vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku.
Kako poslati upit za više proizvoda?
Ako imate popis opreme koji sadrži više proizvoda, pošaljite nam upit na način da sve proizvode prvo smjestite u košaricu. Pored svake fotografije proizvoda, ispod naslova i kratkog opisa proizvoda se nalazi izbornik za stavljanje više proizvoda u košaricu. Prije postavljanja proizvoda u košaricu možete odabrati i željenu količinu istog proizvoda.
Nakon što ste odabrali odgovarajuću količinu, mišem kliknite na polje "Dodaj u košaricu". U desnom gornjem kutu Vašeg ekrana pojaviti će se prozor u kojem ćete vidjeti obavijest "Uspješno dodano u košaricu". Tom radnjom smjestili ste proizvod u košaricu i možete nastaviti sa odabirom drugih proizvoda na našem Web katalogu.
Kada ste skupili sve proizvode u košaricu za koje želite poslati upit, kod glavnog izbornika (gornji desni kut Vašeg ekrana) kliknete na polje pod nazivom "Košarica". Istovremeno možete vidjeti i broj proizvoda koje ste postavili u Vašu košaricu. U košarici dodatno možete promijeniti količine proizvoda ili ukloniti proizvod koji Vam nije potreban.
Upit za ponudu šaljete na način da ispunite podatke koje tražimo od Vas kao kupca u formi za upit. U polju "Poruka" možete napisati dodatne informacije koje Vas interesiraju i jednostavno poslati upit klikom miša na polje "Pošalji".
Kako mogu platiti proizvod?
Proizvode iz našeg Web kataloga možete uplatiti nakon primljene ponude iz našeg odjela prodaje. Na našoj ponudi se nalaze svi potrebni podaci za plaćanje: cijena proizvoda (bez PDV-a), broj računa za uplatu i naziv tvrtke i adresa. Ponudu možete uplatiti putem internetskog bankarstva ili općom uplatnicom u najbližem poštanskom uredu.
Maloprodaja
U našim prodajnim centrima proizvod možete kupiti i preuzeti osobno. Nudimo Vam načine plaćanja putem kartica (Maestro ili Visa) i gotovinsko plaćanje.
Isporuka i dostava proizvoda?
Sve naše proizvode možete preuzeti osobno u našim prodajnim centrima diljem Republike Hrvatske: Zagreb, Split, Osijek i Rijeka. Za područje Bosne i Hercegovine sve proizvode možete preuzeti u poslovnom centru u Banjoj Luci.
Dostavu proizvoda vršimo prema dogovoru. Proizvode je moguće u najkraćem mogućem roku poslati na Vašu adresu putem dostavnih službi (GLS, HP Express, Lagermax) ili možete sami organizirati prijevoz. Za sve navedene načine isporuke naplaćuje se dodatna poštarina prema važećem cjeniku, čiji je iznos unaprijed naveden na ponudi uz proizvod.
Dostava proizvoda na Vašu adresu putem dostavnih službi iznosi 2 - 3 radna dana, a za otoke unutar 5 - 7 radnih dana. Navedene opcije i rokovi dostave vrijede za područje Republike Hrvatske, za inozemstvo isključivo prema dogovoru.
Što ako proizvod ima nedostatak?
Ako proizvod koji ste zaprimili ima nedostatak ili je oštećen, molimo da nas kontaktirate putem naše e-mail adrese [email protected] ili nazovite u najbliži prodajni centar "Vatroprometa" u kojem ste izvršili narudžbu. Nakon pregleda vraćenog proizvoda obavijestiti ćemo Vas o daljnjim koracima.
Može li se izvršiti zamjena proizvoda?
Zamjena proizvoda moguća je za sve proizvode unutar 14 radnih dana od primitka pošiljke. Zahtjev za zamjenom proizvoda potrebno je poslati zajedno s proizvodom na adresu sa koje ste primili pošiljku (navedena na pošiljci).