Više od polovice  zaposlenika su vatrogasci
Više od polovice zaposlenika su vatrogasci
Najveći lager vatrogasne  opreme u Hrvatskoj
Najveći lager vatrogasne opreme u Hrvatskoj
Više od 25 godina  na usluzi vatrogastvu
Više od 25 godina na usluzi vatrogastvu

Hidrantski ormar OH-N

Cijena na upit

Hidrantski ormar za nadzemni hidrant koristi se u blizini nadzemnog hidranta za čuvanje opreme za gašenje požara.

Odaberite količinu
Dodaj u košaricu
O proizvodu

Hidrantski ormar OH-N postavlja se u blizini nadzemnog hidranta i koristi se za čuvanje opreme, koja se za potrebe gašenja požara priključuje na nadzemni hidrant. Ormar se isporučuje prazan, a oprema koju također možete pronaći u našoj ponudi sastoji se od:

  • Tlačna cijev Ø52, duljine 15 m - 2 kom.
  • Mlaznica Ø52 PVC sa zasunom - 2 kom.
  • Ključ univerzalni (za spojnice + nadzemni hidrant) - 2 kom. ili 2. opcija: Ključ za ABC spojnice- 2 kom. + ključ za nadzemni hidrant - 1 kom.
  • Naljepnica za hidrantski ormarić
Tehničke specifikacije

Tehničke karakteristike:

Tehnički podaci tip OH-N Standardna pripadajuća oprema: Dimenzije
Boja RAL 3000“ tlačna cijev Ø52 x 15m sa spojnicama (kom 2) širina 1080 mm
  mlaznica Ø52 sa zasunom (kom 2) visina 1080/1060 mm
  ključ za spojnice ABC (kom 2) dubina 185 mm
  ključ za nadzemni hidrant (kom 1)  
Česta pitanja i odgovori
Slanje upita o proizvodu

Kako mogu poslati upit o proizvodu?

Upit o svakom proizvodu možete poslati na način da pored proizvoda ispunite formu za slanje upita. Forma za upit se nalazi ispod opisa proizvoda i tehničkih specifikacija u izborniku pod nazivom "Pošaljite upit o proizvodu". Klikom miša na znak + otvara Vam se forma za upit u kojoj ispunite podatke koje tražimo od Vas kao kupca. U polju "Poruka" možete napisati dodatne informacije koje Vas interesiraju i jednostavno poslati upit klikom miša na polje "Pošalji".

Tom radnjom Vaš je upit poslan na našu e-mail adresu i naši komercijalni referenti će Vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku.

Slanje upita za više proizvoda

Kako poslati upit za više proizvoda?

Ako imate popis opreme koji sadrži više proizvoda, pošaljite nam upit na način da sve proizvode prvo smjestite u košaricu. Pored svake fotografije proizvoda, ispod naslova i kratkog opisa proizvoda se nalazi izbornik za stavljanje više proizvoda u košaricu. Prije postavljanja proizvoda u košaricu možete odabrati i željenu količinu istog proizvoda.

Nakon što ste odabrali odgovarajuću količinu, mišem kliknite na polje "Dodaj u košaricu". U desnom gornjem kutu Vašeg ekrana pojaviti će se prozor u kojem ćete vidjeti obavijest "Uspješno dodano u košaricu". Tom radnjom smjestili ste proizvod u košaricu i možete nastaviti sa odabirom drugih proizvoda na našem Web katalogu.

Kada ste skupili sve proizvode u košaricu za koje želite poslati upit, kod glavnog izbornika (gornji desni kut Vašeg ekrana) kliknete na polje pod nazivom "Košarica". Istovremeno možete vidjeti i broj proizvoda koje ste postavili u Vašu košaricu. U košarici dodatno možete promijeniti količine proizvoda ili ukloniti proizvod koji Vam nije potreban.

Upit za ponudu šaljete na način da ispunite podatke koje tražimo od Vas kao kupca u formi za upit. U polju "Poruka" možete napisati dodatne informacije koje Vas interesiraju i jednostavno poslati upit klikom miša na polje "Pošalji".

Načini plaćanja

Kako mogu platiti proizvod?

Proizvode iz našeg Web kataloga možete uplatiti nakon primljene ponude iz našeg odjela prodaje. Na našoj ponudi se nalaze svi potrebni podaci za plaćanje: cijena proizvoda (bez PDV-a), broj računa za uplatu i naziv tvrtke i adresa. Ponudu možete uplatiti putem internetskog bankarstva ili općom uplatnicom u najbližem poštanskom uredu.

Maloprodaja

U našim prodajnim centrima proizvod možete kupiti i preuzeti osobno. Nudimo Vam načine plaćanja putem kartica (Maestro ili Visa) i gotovinsko plaćanje.

Isporuka proizvoda

Isporuka i dostava proizvoda?

Sve naše proizvode možete preuzeti osobno u našim prodajnim centrima diljem Republike Hrvatske: Zagreb, Split, Osijek i Rijeka. Za područje Bosne i Hercegovine sve proizvode možete preuzeti u poslovnom centru u Banjoj Luci.

Dostavu proizvoda vršimo prema dogovoru. Proizvode je moguće u najkraćem mogućem roku poslati na Vašu adresu putem dostavnih službi (GLS, HP Express, Lagermax) ili možete sami organizirati prijevoz. Za sve navedene načine isporuke naplaćuje se dodatna poštarina prema važećem cjeniku, čiji je iznos unaprijed naveden na ponudi uz proizvod.

Dostava proizvoda na Vašu adresu putem dostavnih službi iznosi 2 - 3 radna dana, a za otoke unutar 5 - 7 radnih dana. Navedene opcije i rokovi dostave vrijede za područje Republike Hrvatske, za inozemstvo isključivo prema dogovoru.

Reklamacija proizvoda

Što ako proizvod ima nedostatak?

Ako proizvod koji ste zaprimili ima nedostatak ili je oštećen, molimo da nas kontaktirate putem naše e-mail adrese info@vatropromet.hr ili nazovite u najbliži prodajni centar "Vatroprometa" u kojem ste izvršili narudžbu. Nakon pregleda vraćenog proizvoda obavijestiti ćemo Vas o daljnjim koracima.

Može li se izvršiti zamjena proizvoda?

Zamjena proizvoda moguća je za sve proizvode unutar 14 radnih dana od primitka pošiljke. Zahtjev za zamjenom proizvoda potrebno je poslati zajedno s proizvodom na adresu sa koje ste primili pošiljku (navedena na pošiljci).

    Pošaljite upit o proizvodu