Više od polovice  zaposlenika su vatrogasci
Više od polovice zaposlenika su vatrogasci
Najveći lager vatrogasne  opreme u Hrvatskoj
Najveći lager vatrogasne opreme u Hrvatskoj
Više od 25 godina  na usluzi vatrogastvu
Više od 25 godina na usluzi vatrogastvu

Automatski regulacijski ventil

Cijena na upit

Automatski regulacijski ventil omogućuje da se boce komprimiranog zraka napune brzo i istovremeno.

Odaberite količinu
Dodaj u košaricu
O proizvodu

Automatski regulacijski ventil omogućuje da se boce komprimiranog zraka brzo i istovremeno napune paralelno iz jedinstvenog sustava za pohranu i putem kompresora.

Kako funkcionira:

Boca za zrak spojena na ploču za punjenje ima prednost pri punjenju, tj. sustav spremnika i kompresor uvijek počinju punjenjem boca za zrak na ploči za punjenje.

Nakon što se te boce potpuno napune, kompresor dopunjava sustav spremnika.

Kada se postigne maksimalni tlak punjenja u sustavu spremnika, kompresor se ponovno automatski isključuje. Čim se slijedeći prazna boca komprimiranog zraka spoji na ploču za punjenje, potpuno automatski ciklus punjenja započinje iz početka.

Kako funkcionira automatska selektorska jedinica

Jednom kada je boca komprimiranog zraka spojena na ploču za punjenje, a boce i ventili za punjenje su otvoreni, komprimirani zrak izlazi iz sustava spremnika u bocu komprimiranog zraka. Taj protok se nastavlja sve dok se ne postigne izjednačavanje tlaka između boce komprimiranog zraka i spremnika. U tom trenutku, autpmatski regulacijski ventil uključuje kompresor i započinje puniti bocu komprimiranog zraka koja se puni sve dok se ne postigne maksimalni tlak punjenja boce. Nakon što se napuni boca komprimiranog zraka, automatski regulacijski ventil ponovo se uključuje. Zatim kompresor ponovno puni sustav za pohranu sve dok se automatski ne isključi kada je postignut maksimalni tlak za pohranu.

Ovaj se postupak odvija bez ljudskog djelovanja i vrlo je pouzdan zahvaljujući 100-postotnoj ponovljivosti.

Tehničke specifikacije

Automatski regulacijski ventil izvršava 3 važne funkcije:

  • Napredno punjenje boca komprimiranim zrakom iz sustava spremnika pomoću komprimiranog zraka do točke izjednačavanja tlaka.
  • Punjenje spojene boce komprimiranim zrakom izravno kompresorom, dok se ne postigne tlak napunjene boce.
  • Dopunjavanje sustava spremnika do postizanja maksimalnog tlaka za pohranu.
Česta pitanja i odgovori
Slanje upita o proizvodu

Kako mogu poslati upit o proizvodu?

Upit o svakom proizvodu možete poslati na način da pored proizvoda ispunite formu za slanje upita. Forma za upit se nalazi ispod opisa proizvoda i tehničkih specifikacija u izborniku pod nazivom "Pošaljite upit o proizvodu". Klikom miša na znak + otvara Vam se forma za upit u kojoj ispunite podatke koje tražimo od Vas kao kupca. U polju "Poruka" možete napisati dodatne informacije koje Vas interesiraju i jednostavno poslati upit klikom miša na polje "Pošalji".

Tom radnjom Vaš je upit poslan na našu e-mail adresu i naši komercijalni referenti će Vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku.

Slanje upita za više proizvoda

Kako poslati upit za više proizvoda?

Ako imate popis opreme koji sadrži više proizvoda, pošaljite nam upit na način da sve proizvode prvo smjestite u košaricu. Pored svake fotografije proizvoda, ispod naslova i kratkog opisa proizvoda se nalazi izbornik za stavljanje više proizvoda u košaricu. Prije postavljanja proizvoda u košaricu možete odabrati i željenu količinu istog proizvoda.

Nakon što ste odabrali odgovarajuću količinu, mišem kliknite na polje "Dodaj u košaricu". U desnom gornjem kutu Vašeg ekrana pojaviti će se prozor u kojem ćete vidjeti obavijest "Uspješno dodano u košaricu". Tom radnjom smjestili ste proizvod u košaricu i možete nastaviti sa odabirom drugih proizvoda na našem Web katalogu.

Kada ste skupili sve proizvode u košaricu za koje želite poslati upit, kod glavnog izbornika (gornji desni kut Vašeg ekrana) kliknete na polje pod nazivom "Košarica". Istovremeno možete vidjeti i broj proizvoda koje ste postavili u Vašu košaricu. U košarici dodatno možete promijeniti količine proizvoda ili ukloniti proizvod koji Vam nije potreban.

Upit za ponudu šaljete na način da ispunite podatke koje tražimo od Vas kao kupca u formi za upit. U polju "Poruka" možete napisati dodatne informacije koje Vas interesiraju i jednostavno poslati upit klikom miša na polje "Pošalji".

Načini plaćanja

Kako mogu platiti proizvod?

Proizvode iz našeg Web kataloga možete uplatiti nakon primljene ponude iz našeg odjela prodaje. Na našoj ponudi se nalaze svi potrebni podaci za plaćanje: cijena proizvoda (bez PDV-a), broj računa za uplatu i naziv tvrtke i adresa. Ponudu možete uplatiti putem internetskog bankarstva ili općom uplatnicom u najbližem poštanskom uredu.

Maloprodaja

U našim prodajnim centrima proizvod možete kupiti i preuzeti osobno. Nudimo Vam načine plaćanja putem kartica (Maestro ili Visa) i gotovinsko plaćanje.

Isporuka proizvoda

Isporuka i dostava proizvoda?

Sve naše proizvode možete preuzeti osobno u našim prodajnim centrima diljem Republike Hrvatske: Zagreb, Split, Osijek i Rijeka. Za područje Bosne i Hercegovine sve proizvode možete preuzeti u poslovnom centru u Banjoj Luci.

Dostavu proizvoda vršimo prema dogovoru. Proizvode je moguće u najkraćem mogućem roku poslati na Vašu adresu putem dostavnih službi (GLS, HP Express, Lagermax) ili možete sami organizirati prijevoz. Za sve navedene načine isporuke naplaćuje se dodatna poštarina prema važećem cjeniku, čiji je iznos unaprijed naveden na ponudi uz proizvod.

Dostava proizvoda na Vašu adresu putem dostavnih službi iznosi 2 - 3 radna dana, a za otoke unutar 5 - 7 radnih dana. Navedene opcije i rokovi dostave vrijede za područje Republike Hrvatske, za inozemstvo isključivo prema dogovoru.

Reklamacija proizvoda

Što ako proizvod ima nedostatak?

Ako proizvod koji ste zaprimili ima nedostatak ili je oštećen, molimo da nas kontaktirate putem naše e-mail adrese [email protected] ili nazovite u najbliži prodajni centar "Vatroprometa" u kojem ste izvršili narudžbu. Nakon pregleda vraćenog proizvoda obavijestiti ćemo Vas o daljnjim koracima.

Može li se izvršiti zamjena proizvoda?

Zamjena proizvoda moguća je za sve proizvode unutar 14 radnih dana od primitka pošiljke. Zahtjev za zamjenom proizvoda potrebno je poslati zajedno s proizvodom na adresu sa koje ste primili pošiljku (navedena na pošiljci).

    Pošaljite upit o proizvodu